راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند
سرخط خبرها
روایت تازه از حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان از زنان

روایت تازه از حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان از زنان

  • کد خبر: ۲۳۰۲۲۴
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت: همواره نگاهی محبت‌آمیز و محترمانه بین وزیر امور خارجه و همسرش وجود داشت و رابطه بین آنها مشهود بود.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در برنامه شهید جمهور تاکید کرد: آیت الله رئیسی یکی از کسانی بود که به شدت در مقابل فساد حساس بود و در مقابل آن می‌ایستاد.

وی افزود: آیت الله رئیسی از بسیاری مواردی (فساد) که شاید از قبل دولت وی صورت گرفته، اما ایشان و یا وزرایشان آن را کشف کرده و در مقابلش ایستادگی کرده و نگذاشتند ادامه یابد، ناراحت می‌شدند که چرا به دولت سیزدهم نسبت داده می‌شود.

آزرده‌خاطر شدن شهید رئیسی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رئیس جمهور شعاری داده بودند و معتقد بودند باید صادق‌الوعد باشند و در مقابل فساد بایستند.

وی بیان کرد: وقتی رئیس جمهور می‌دیدند مسئله‌ای به دولت ایشان نسبت داده می‌شود در حالی که خود دولت آن را کشف کرده و اجازه نداده ادامه یابد، آزرده‌خاطر شده و گلایه می‌کردند که چرا دوستان نمی‌روند درست دفاع و تببین کنند

وی ادامه داد: ایشان می‌گفتند چرا چیزی که از فولاد مبارکه تا چای دبش و .. که مربوط به دولت نیست، اما دولت در برابرش می‌ایستد و جلوی آن را می‌گیرد باید به نام دولت تموم شود؟ و چرا شعار «مبارزه با فساد» ما نباید دیده شود در حالیکه خودمان جلودار و سردمدار این حرف هستیم.

همسرم رئیس من است

خزعلی در ادامه در خصوص شهید امیر عبداللهیان گفت: آقای عبداللهیان می‌گفتند ایشان (همسرم) رئیس بنده هستند و همواره نگاهی محبت آمیز و محترمانه بین ایشان و همسرش وجود داشت و رابطه بین آنها مشهود بود.

وی با بیان اینکه امیر عبداللهیان وزیر تراز جمهوری اسلامی بودند و اخلاق، تواضع، علم، دانش، حکمت، دوراندیشی، مدیریت و تدبیر ایشان قابل بررسی است گفت: ایشان می‌دانستند در کجا باید با شدت و حدت برخورد و قوت و قدرت را نشان دهند و در کجا با ملاطفت و دوستی همسایگان را همراه کنند و جبهه متحدی را تشکیل دهند؛ همه اینها نشان از درایت بسیار خوب ایشان داشت.

در جهان با احترام و ترس از ایران یاد می‌شود

معاون زنان رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه شاهد هستیم هم اکنون وضعیت کشورمان در جهان طوری‌است که با احترام و ترس از ایران یاد می‌شود گفت: کشور‌های دیگر حواسشان هست که ایران قدرتی بزرگ است لذا باید ملاحظه کرده و هرگونه سخن نگویند و حتی جرات نکنند بگویند که «گزینه‌ها روی میز است»؛ ملاحظه کرده و بگویند «ما نبودیم و ما تقصیر نداریم»؛ چرا که ایران قدرتی است که بر مبنای ارزش‌های خود ایستاده و برای ارزش‌های خود احترام قائل است.

خزعلی ادامه داد: این در حالی است که هیچوقت هم ما (ایران) نه می‌خواهیم تجاوزی کنیم به کسی و نه زورگویی کنیم و همه اینها احترام می‌آورد؛ از مظلوم دفاع و در برابر ظلم می‌ایستد و از چیزی هم نمی‌ترسد و حق را هم می‌گوید. خیلی کشور‌ها ملاحظه‌کار هستند تا ببینند شرایط چگونه هست.این روحیه امیر عبداللهیان بود و دفاعی که کشور از مقاومت کرد، دفاعی که از ارزش‌ها و قدرت ایران کرد و حرکتی که در این مدت زمان کم در جهان ایجاد کرد؛ الان همه می‌بینیم که با عظمت و تعظیم نسبت به ایران برخورد می‌کنند و این بی‌نظیر است.

نگاه امیرعبداللهیان به حوزه زنان

وی در ادامه به نگاه امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به حوزه زنان نیز اشاره‌ای داشت و اظهار کرد: در حوزه زنان برخی مواقع برای هماهنگی‌هایی خدمت ایشان بودیم چرا که سرشان خیلی شلوغ و در سطح بین‌اللمل مشغله فراوانی داشتند.

خزعلی افزود: ایشان بدلیل سفر‌ها حضور کمتری در هیات دولت داشتند، اما با این حال حمایت‌ها و سفارش‌های خوبی داشتند و گاهی معاونان وزارت خارجه به ما مراجعه و می‌گفتند ما آمده‌ایم، چون آقای عبداللهیان خیلی سفارش کرده‌اند و گفته‌اند بیاییم تا مسائل زنان روی زمین نماند.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.