آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند
سرخط خبرها
از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟

از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟

  • کد خبر: ۲۳۵۶۷۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مراسم اعطای نشان کاوه در نخستین دوره خود، برترین‌های خود را شناخت و در بین ورزشکاران استان خراسان‌رضوی، ورزشکاران زن نیز خوش درخشیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در اولین دوره نشان کاوه، «ملیحه صفایی» به عنوان بهترین ورزشکار زن و «تکتم بیدل» به عنوان بهترین مربی زن در استان خراسان‌رضوی از سوی هیئت داوران معرفی شدند. 

ملیحه صفایی، شطرنج‌باز روشندلی است که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در سال گذشته با کسب ۴ مدال طلا در بخش‌های انفرادی، تیمی، استاندارد و مسابقات سریع در کلاس B۱، عنوان بهترین ورزشکار کاروان ورزشکار ایرانی را به خود اختصاص داد.

تکتم بیدل، سرمربی تیم ملی جودو، سال گذشته در مسابقات آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ به عنوان تنها مربی زن کاروان خراسانی‌ها در این رقابت‌ها حضور یافت.

روشا اکبری، قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کوچک‌تر از ۱۰ سال و کوچک‌تر از ۱۲ سال دختران، به عنوان پدیده سال ورزش بانوان استان انتخاب شد.

در بخش مربی بانوان، تکتم بیدل مربی جودو، فاطمه شریف مربی فوتسال، مینا عصفوری مربی وزنه‌برداری، زهرا قربانی مربی راگبی زنان، ربابه محمودی مربی بستکبال و در بخش برترین ورزشکاران زن، سمانه چهکندی بازیکن فوتبال، تکتم دستاربندان ورزشکار دوومیدانی، نسرین شاهی ورزشکار تیراندازی، ملیحه صفایی شطرنج‌باز و رقیه محمودآبادی کشتی‌گیر آلیش، نامزد دریافت نشان کاوه شدند و در قسمت پدیده بانوان نیز روشا اکبری شطرنج‌باز، مهلا عابدی بازیکن بسکتبال، ریحانه کریمی والیبالیست، زینب مرویان ملی‌پوش فیتنس‌چلنج و آیدا عنایتی بازیکن بدمینتون انتخاب شدند.

شایان ذکر است خانم انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتبال زنان، نیز در این مراسم به عنوان نامزد بخش برترین داوران انتخاب شد.

در این مراسم، از هستی سیدی و ریحانه امام‌وردی، ملی‌پوشانی که درمقابل رقیب رژیم صهیونیستی از رقابت انصراف دادند، به صورت ویژه تقدیر شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.