۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت! ویدئو | چهل روز گذشت | نظر مردم درباره عملکرد شهید رئیسی بانوی دونده ایرانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گرفت فرزندپروری ذاتی است یا اکتسابی؟ سند جهانی جنبش تعهد به خانواده رونمایی شد| ارتقای جایگاه بانوان شاغل در دولت سیزدهم سیب زمینی درونت را نادیده بگیر حال خوش دختران هفت‌ساله تا مادربزرگ‌های نودساله در کافه بازی ویژه بانوان پادکست | نخستین بانوی ایرانی مدال‌آور پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در مشهد اهمیت نقش بانوان در ساختار مدیریتی کشور آزادی ۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی مربی کونگ‌فوکاری که رویای بیست دختر نوجوان حاشیه شهر مشهد را محقق کرد ۸۰ درصد کمک هزینه تحصیلی دختران مددجو توسط بهزیستی پرداخت می‌شود برگزاری کلاس‌های تابستانی «محیا نو» با رویکرد تربیتی نوجوانان در مشهد آغاز به‌کار اولین دوره مهارتی‌آموزشی دختران نوجوان در مشهد اهمیت واقعه تاریخی «مباهله» کمتر از واقعه «غدیرخم» نیست نقش حضرت زهرا (س) در ماجرای «مباهله» | توجه به جایگاه زن در دوران جاهلیت این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس
سرخط خبرها
۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند

۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند

  • کد خبر: ۲۳۷۳۵۶
  • ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۷۰ درصد جامعه هدف این نهاد را بانوان تشکیل می‌دهند که در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای آنان داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از اداره کل بنیاد شهید البرز، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی روز چهارشنبه، در آیین بهره‌برداری از اولین مرکز فرهنگی‌تفریحی مادران، همسران و دختران شهدا و جانبازان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای همراه گفت: ۷۰ درصد جامعه هدف این نهاد را بانوان تشکیل می‌دهند که تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای آنان داشته باشیم.

وی افزود: بنابراین بسیاری از مجموعه‌هایی که اختصاصی بود، تبدیل به مرکزی برای پایش سلامت، کتابخانه، فضای ورزشی به منظور استفاده خانواده‌های گران‌قدر شهدا و جانبازان شده است.

وی بیان کرد: تبدیل مجموعه‌های اختصاصی تفریحی به مجموعه‌های عمومی درواقع نه‌گفتن به اشرافیت بوده و با توجه به نگاه ویژه‌ای که به بانوان جامعه هدف خود به منظور تکریم از آنان داریم، در تلاش برای تحقق هرچه‌بیشتر این مهم هستیم.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه گفت: بنابراین تلاش می‌شود تا مجموعه‌های تفریحی بیشتری برای استفاده این بزرگواران در سطح کشور ایجاد شود.

مشی شهید رئیسی از خدمات اختصاصی دور بود

وی با اشاره به اینکه مشی شهید رئیسی از ارائه خدمات اختصاصی دور بود، گفت: بر این اساس دیدیم که در بعضی از جا‌ها ویلا و مجموعه خاصی که بود، در آن‌ها به روی عموم باز شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: بنابراین مراکز اختصاصی تبدیل به مراکز اردویی شد و ویلا‌ها برای استفاده جوانان کشور تغییر کاربری یافت.

وی یادآور شد: مجموعه‌ای که در استان البرز امروز شاهد آن هستیم، بیش از ۲۰ سال است خدمت‌رسانی اردویی به خانواده شهدا و ایثارگران می‌کند؛ این مجموعه، مرکزی داشت که ویلای خاصی بود در دولت‌های گذشته و مسئولان تراز اول از آن استفاده می‌کردند که در دولت سیزدهم، تبدیل به مجموعه عمومی شد.

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: امکاناتی که در اختیار بنیاد شهید است، متعلق به خانواده‌های شهدا و جانبازان است. اگر جایی هم دریغ شده تا این امکانات در اختیار عموم قرار گیرد، غلط بوده است.

وی بیان کرد: مجموعه تفریحی که امروز در استان البرز شاهد آن هستیم، از مراکز شهری دور است؛ بنابراین لازم است در آن، اقامتگاه‌های شبانه‌روزی و خوابگاهی را برای استفاده راحت‌تر خانواده شهدا و جانبازان تدارک دید.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.