بسته‌های سفارشی زیبایی‌های اجاره‌ای | آیا خشونت همیشه ظاهری خشن و کریه دارد؟ بانوان خراسان به روایت مطبوعات قدیمی در مسیر تبلیغ دین، بدون هیچ چشمداشتی می‌شتابم نذری که به یک روضه خانگی تبدیل شد من پسر آن مادرم! روایتی از «ناهید اسدی»، نخستین بانوی شهید انقلاب اسلامی در مشهد تأثیر مخرب استفاده از تلفن همراه در دوران شیردهی بر نوزاد با این ۵ نکته از مو‌های رنگ شده مراقبت کن دختر چینی مقابل دوربین آن قدر غذا خورد تا  مُرد ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید علی باغشنی جدل‌های سیاسی والدین، چالش جدید کودکان تأثیر سن و وزن بر ناباروری زنان دعوت سرمربی کره‌ای از ۶ دختر خراسانی آن روی سیاه «ازدواج سفید» نقدی بر سریال «در انتهای شب» | از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمز‌های عاطفی عزاداری متفاوتِ زنان زیلایی برای شهدای دشت نینوا اجتماع ۱۰۰ هزار نفری دختران انقلاب برای حجاب در ورزشگاه آزادی فریاد "لبیک یاحسین" زنان قبیله بنی‌اسد در حرم سیدالشهدا(ع) طنین‌انداز شد ویدئو | مادرانه، روایتی از دلتنگی مادران شهدای مفقود الاثر | شهید برات‌علی گرجی مجلس امام‌حسین(ع) انسان‌ساز است پادکست | بفرمایید روضه | برکتی که از برپایی روضه وارد زندگی می‌شود
سرخط خبرها
در مسیر تبلیغ دین، بدون هیچ چشمداشتی می‌شتابم

در مسیر تبلیغ دین، بدون هیچ چشمداشتی می‌شتابم

  • کد خبر: ۲۴۰۶۶۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
روایت یک بانوی تأثیرگذار مشهدی که بیش‌از سی سال است در مجالس اهل‌بیت(ع) بدون هیچ چشمداشتی، با نطق شیوای خود به سخنرانی می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، «کم‌سن‌وسال بودم و حتی قدوقواره‌ام به چادر نمی‌رسید، اما محرم که می‌شد لباس مشکی می‌پوشیدم و چادر سیاهم را سرم می‌کردم و دست در دست مادرم، روضه می‌رفتم. درواقع، اولین جرقه‌های هویت دینی من از همان سال‌ها رقم خورد.»

این جملات نمایی از کودکی بانوی تأثیرگذار مشهدی است که حالا سخنرانی‌هایش در روضه‌های خانگی موجب هدایت افراد بسیاری شده است. «عصمت رضایی» سخنران مذهبی است که تمام عمر خود را وقف روشنگری مردم در روضه‌های خانگی کرده است و در گفت‌وگو با شهرآرا، درخصوص اهداف و انگیزه خود از سخنرانی مذهبی در مجالس اهل‌بیت(ع) اظهار می‌کند: طلبه جوانی بودم که بعد از انقلاب، سخنرانی‌های تبلیغی خودم را آغاز کردم و مبلّغ مذهبی شدم. سخنرانی‌های مذهبی را با هدف احیای امر دین خدا و بصیرت دینی مردم برگزار می‌کنم. مکتب امام‌حسین‌(ع) این درس را یاد داد که اگر می‌خواهید راه کمال و رشد داشته باشید، باید در مسیر اهل‌بیت(ع) قدم بردارید. 

وی با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد زندگی سالم و درستی داشته باشد، باید بنابر حدیث پیامبراکرم(ص)، همراه قرآن و اهل‌بیت(ع) باشد، می‌گوید: حتی سر بریده امام‌حسین(ع) قرآن می‌خواند و قرآن عملی را به ما نشان داد و برای همین است که بعد از گذشت هزار و اندی سال، مکتب امام‌حسین(ع) زنده است و جریان دارد.

این سخنران مذهبی با بیان اینکه در مسیر تبلیغ دین، بدون هیچ چشمداشتی می‌شتابم، ادامه می‌دهد: چادر حضرت زهرا(س) امروز باید نماد زندگی من باشد. اگر روضه بروم و اشک بریزم، اما راهم از راه اهل‌بیت(ع) جدا باشد، این روضه هیچ ارزشی نخواهد داشت.

رضایی درخصوص ضرورت هدایت نسل جوان به مسیر اهل‌بیت(ع) می‌گوید: در جلسات سخنرانی‌، با دختران جوان هم‌صحبت می‌شوم و با بیانم سعی می‌کنم گرهی از مشکلات آن‌ها باز کنم، شبهات دینی را جواب بدهم و جوانان را با دین مبین اسلام و مکتب شیعه آشنا کنم. همین که بتوانم راه هدایت را نشان مردم بدهم، برای دنیا و آخرتم بس است. 

وی با بیان اینکه بیش‌از سی سال است در مجلس اهل‌بیت(ع) سخنرانی می‌کنم، تصریح می‌کند: در طی این سی سال، در هیچ‌کدام از مجالسی که رفته‌ام، هیچ مزدی دریافت نکرده‌ام و معتقدم مزدم را کسی دیگری باید بدهد و برکاتش را در زندگی‌ام می‌بینم؛ زیرا در‌های رحمتش به روی زندگی من باز است. 

این سخنران مذهبی با بیان اینکه همسرش نقش پررنگی در فعالیت اجتماعی‌اش داشته‌ است، می‌گوید: همسرم در این راه، همراه و پشتیبان من بوده و هست و زحمت رفت‌وبرگشت من را برعهده دارد. 

وی ادامه می‌دهد: مردم باید تابع ولی‌فقیه باشند تا به مملکت آسیبی نرسد؛ به همین جهت وظیفه خود می‌دانم تا در حد توانم، در مسیر بالابردن بصیرت مردم گام بردارم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.