پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد
سرخط خبرها
سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت

سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت

  • کد خبر: ۲۹۱۵۸۷
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
اگر می‌خواهید یک وعده غذایی مقوی و پروتئینی و البته ارزان درست کنید، حتما سالاد سیب زمینی را امتحان کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، سالاد سیب زمینی و تخم مرغ از غذا‌های سریع، آسان و کم‌هزینه‌ای است که، چون از نظر طعم و ظاهر، به الویه شباهت دارد اغلب با استقبال مواجه می‌شود. ضمن این‌که به دلیل داشتن تخم مرغ می‌تواند پروتئین مورد نیاز بدن را هم تا حد زیادی تامین کند. مواد زیر برای یک نفر است و شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد این مواد را دو یا چند برابر کنید.

مدت زمان پخت: ۱۵ دقیقه
مدت زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه

مواد لازم:
تخم مرغ: ۲ عدد
سیب‌زمینی: یک عدد درشت یا دو عدد متوسط
قارچ: ۵ عدد
شوید: نصف فنجان
پیازچه: ۲ ساقه
آبلیمو:۲ قاشق غذاخوری
سس مایونز: یک قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم

طرز تهیه:
۱- تخم مرغ‌ها را آب‌پز کرده بعد از خنک شدن پوست بگیرید و حلقه حلقه کنید.
۲- سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید، مکعبی برش دهید و آب‌پز کنید.
۳- قارچ‌ها را اسلایس کرده و در کمی کره تفت دهید. پیازچه را در اندازه ۲ سانتیمتر برش بزنید.
۴- مواد را به آرامی در ظرفی با هم مخلوط کرده، سپس شوید خرد شده را به آن اضافه کنید. در نهایت مواد را با آبلیمو، سس مایونز و نمک و فلفل مزه‌دار کنید.

نکته: با توجه به ذائقه می‌توانید پیازچه را حذف کنید و همچنین با افزودن گردو، این غذا را مقوی‌تر کنید.


منبع: همشهری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.