الگوی سیاسی‌اجتماعی دختران همه آنچه برای فرزندپروری باید بدانیم |‌ معرفی کتاب «دایره المعارف رفتار با کودک» ویدئو | نویسنده فلسطینی: اسرائیل بیش از ۲۰ سال است که به دنبال کنترل جمعیت فلسطینی‌ها و بازگشت به غزه است سکته قلبی اولین عامل مرگ‌ومیر زنان در کشور است زنان بیشتر از مردان مستعد ابتلا به اختلالات روانی هستند صعود دختران پینگ پنگ ایران در رنکینگ جهانی مسائل تخصصی زنان در کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مطرح خواهد شد وقتی بازی در یک سریال عاملی برای زدواج زوج بازیگر می‌شود میانگین عدد سن امید به زندگی در ایران برای بانوان ۷۸.۵۴ سال است راه‌های جذب ویتامین D در پاییز و زمستان ۷ زن و دختر اینستاگرامی در بوشهر احضار شدند مهتاب کرامتی، بازیگری که خیلی دیر چهره شد ۱۴.۴ درصد زنان بالای ۱۵ سال کشور در سال گذشته شاغل بودند انتشار کتاب از خاطرات مادر شهید حزب‌الله لبنان به قلم محبوبه‌سادات رضوی‌نیا راهکارهایی برای اصلاح کودکانی که دست بزن دارند
سرخط خبرها
وقتی بازی در یک سریال عاملی برای زدواج زوج بازیگر می‌شود

وقتی بازی در یک سریال عاملی برای زدواج زوج بازیگر می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۴۴۴۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
ماجرای آشنایی سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح به سریال «پسرخاله ها» باز می‌گردد که سحر و نیما در آن همبازی بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اول تیر ۱۳۸۲، ازدواج سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح انجام شد. ماجرای آشنایی این زوج بازیگر به سریال «پسرخاله ها» باز میگردد که سحر و نیما در آن همبازی بودند.

سحر ولدبیگی در این باره گفت: سر سریال «پسرخاله ها» بود که با هم آشنا شدند. بعد از آن باز هم در کار‌های مختلفی کنار هم بازی کردیم و بیشتر با هم آشنا شدیم، به نقاط مشترک و سلیقه‌های هم پی بردیم و رفته رفته هفته‌ای یکبار دیدن مان تبدیل به دو بار و بیشتر شد و یکدفعه گفتیم چرا اصلا همیشه با هم نباشیم؟! اولین کار مشترک مان بعد از نامزدی، سریال «دختران» بود.

 

نیما در نگاه سحر و سحر در نگاه نیما

سحر: نیما بسیار بسیار صبور است و به هیچ عنوان نمی‌تواند بی اهمیت بودن به زندگی را تحمل کند. نیما دست فرمان بسیار خوبی دارد و در ضمن آشپز قهاری هم هست.

نیما: سحر شخصیت بسیار شادابی دارد و بسیار هم احساسی است. گاهی اوقات احساس او بر منطقش غلبه می‌کند و من در این مورد به او انتقاد می‌کنم. سحر آشپزی ماهر است و در آشپزی جادو می‌کند.

منبع: هفت صبح

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.