آلبوم «این روزها» احسان خواجه امیری در راه انتشار ستارگان سینما صداپیشه «شنگول منگول» شدند درگذشت ایرج خواجوی، پیشکسوت نقاشی مشهد اجرای ۸۶ موسیقی صحنه‌ای در خراسان رضوی | ۳۲ هزار نفر به تماشای موسیقی صحنه‌ای نشستند مستند «چوب» به هند می رود درباره کیم ته هیونگ یا آقای «وی» جذاب‌ترین مرد جهان | الگوی دست کاری شده یک مرد! سیمای زنی در غربت فراموشی | نگاهی گذرا به زندگی گلی ترقی، نویسنده معاصر ایرانی زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم ویژه‌برنامه‌های روز جهانی پست در رادیو صبا + زمان پخش برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان زمان پخش برنامه مربوط‌ به «جناب خان» در شبکه نسیم اعلام شد هنر، خنده و وقار | درباره سریال «جوکر ۲» با حضور بانوان لیاقت مردم مشهد، سالن‌های تئاتر بیشتر و بهتر است «بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش فلسفه‌دان مینیمالیست قلمرو ادبیات را فتح می‌کند؟ | مرور یک گمانه‌زنی درباره برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۴ آموزش داستان نویسی | آنجا که قله ها نام ندارند فیلم جدید «ویل اسمیت» مشخص شد
سرخط خبرها

زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم

  • کد خبر: ۲۹۳۲۸۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم
مجموعه تلویزیونی «کیمیا» روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از شنبه، ۲۱ مهر روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» سال ۱۳۹۲ تولید شده و فیلمنامه آن را مسعود بهبهانی‌نیا به نگارش درآورده است. داستان این سریال در سه مقطع زمانی نزدیک به انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و زمان حال روایت می‌شود و حاکی از تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می‌دهد. دختر خانواده به نام "کیمیا" پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید.

مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، مهدی سلطانی، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، گلاره عباسی، برزو ارجمند، امیرحسین آرمان، نیکی کریمی و حامد بهداد در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال «کیمیا» از ۲۱ مهر هر شب بجز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۶ و ۱۴ روز بعد پخش می‌شود. «کیمیا» اولین بار در سال ۹۴ در ۱۱۰ قسمت از شبکه دوم سیما پخش شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->