مومیایی قدرتمندترین رهبر زن مصر باستان کشف شد ۵۲.۳ درصد از سالمندان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند زوج‌های جوان گلستانی در حمایت از جبهه مقاومت سنگ‌تمام گذاشتند لزوم بهره‌مندی از تلاش‌های استادان در راستای تحول در حقوق زنان و خانواده دختران نوجوان مشهدی در نگاه بین‌المللی تاثیرگذار هستند تولد یک نوزاد ۵ کیلویی از یک مادر اهل چهارمحال و بختیاری قصه مادربزرگ‌های فلسطینی توانسته فلسطین را زنده نگه دارد موضوع دفاع مقدس و سینمای مقاومت شور و ارادتی در آن است بخشیدن ۲۳۰ گرم طلای بانوی آبادانی به جبهه مقاومت اجرای نمایش «شب‌های طهرون» در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب تهران به کارگردانی فلورا سام نخستین نشست «یاوران مقاومت فاطمی» ویژه دختران در مشهد برگزار شد | سیاهی چادر دختران باعث استمرار حرکت جبهه‌ی مقاومت است رشد دو برابری انتصاب زنان در مشاغل مدیریتی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۳۹۹ درباره طعم دهنده‌هایی که چای را خوش طعم می‌کنند چه می‌دانید؟ «شهردخت» بهانه‌ای برای خواهرانگی اهدای ۲۵ سکه توسط مادر و همسر شهیدان غفاری‌دوست برای کمک به جبهه مقاومت ۶۱ اثر به دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت خواهر دباغ رسیده است هدف اصلی دانشگاه الزهرا، تحقق مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده است رونمایی از پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل ننه عصمت خانواده در شکل‌‎گیری هویت در دوره نوجوانی و انتقال ارزش‌ها نقش مهمی دارد
سرخط خبرها
مادربزرگ هشتادوهفت‌ساله از دانشگاه یورک فارغ‌التحصیل شد

مادربزرگ هشتادوهفت‌ساله از دانشگاه یورک فارغ‌التحصیل شد

  • کد خبر: ۲۹۵۷۶۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
آنگلین، مادربزرگ هشتادوهفت‌ساله، در حالی از دانشگاه یورک در شهر تورنتو فارغ‌التحصیل شده که نوه‌اش نیز در این دانشگاه تحصیل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آنگلین لیسانس خود را در رشته مطالعات مذاهب دریافت کرده و در مورد این اتفاق می‌گوید: این لذت‌بخش‌ترین لحظه زندگی‌ام بود. این سفری بود که روزهایم و حتی برخی از شب‌هایم را پر کرد. سفری که بدون اغماض از آن لذت بردم.

آنگلین بیش از نیم قرن پیش از دبیرستانی در جامائیکا فارغ التحصیل شد. او قصد داشت تحصیلات خود را ادامه بدهد که شوهرش بیمار شد و او به ناچار تحصیل را کنار گذاشت. او که در مارکهام در شمال تورنتو زندگی می‌کند، می‌گوید که پس از مرگ همسرش در سال ۲۰۱۴، تصمیم مهم زندگی‌اش را گرفت. همه‌گیری کرونا نیز نتوانست مانع شود و او بخشی از دوران تحصیل در دانشگاه را به صورت آنلاین سپری کرد.

او می‌گوید: دریافت مدرک به او این امکان را می‌دهد که بیشتر درباره خود بیاموزد، دانش خود را در موضوعات مختلف گسترش دهد و اعتماد به نفس تازه‌ای پیدا کند. به نظر می‌رسد این مدرک تازه اولین قدمش در این مسیر بوده، زیرا قصد دارد به زودی یک دوره انسان‌شناسی را نیز در این دانشگاه شروع کند.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.