کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد دانشگاه حضرت معصومه (س) قم به بانوان نخبه فلسطینی و لبنانی بورسیه اهدا می‌کند
سرخط خبرها
دختر ۲۱ ساله یزدی با کسب مقام اول در ۹۰ متر سرعت، به عضویت تیم ملی درآمد

دختر ۲۱ ساله یزدی با کسب مقام اول در ۹۰ متر سرعت، به عضویت تیم ملی درآمد

  • کد خبر: ۲۹۶۵۵۰
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
«ساناز امیری‌پور» با کسب مقام اول در ۹۰ متر سرعت و مقام دوم در «پرچم در ساحل» در هجدهمین دوره مسابقات نجات غریق در کیش، به عضویت تیم ملی درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ساناز امیری‌پور رکورددار دو ۱۰۰ متر نوجوانان ایران در بخش بانوان با رکورد ۱۲.۲۱ ثانیه، نفر سوم بزرگسالان در همین رشته و رکورددار چهار در ۱۰۰ متر امدادی ایران است. این جوان با استعداد علاوه بر تیم ملی دو میدانی به عضویت تیم ملی نجات غریق هم درآمده و افتخاری بی‌سابقه را برای استان یزد کسب کرده است.

ساناز امیری پور، دختر ۲۱ ساله یزدی و دانشجوی ترم آخر رشته علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد است که به تازگی در هیجدهمین دوره مسابقات نجات غریق در کیش شرکت و با کسب مقام اول در ۹۰ متر سرعت و مقام دوم در "پرچم در ساحل" به عضویت تیم ملی درآمد.

وی برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت و موفق به کسب افتخار برای استان یزد شد؛ در این رقابت‌ها ۲۴ استان حضور داشتند و ساناز با پشت سر گذاشتن رقبا به عضویت تیم ملی درآمد.

این بانوی ورزشکار که پیشتر از کم توجهی مسوولان ورزش استان به این رشته و استقبال نکردن از وی با وجود رکوردشکنی و کسب افتخار برای استان گفته بود، این بار اعلام کرد مسوولان هیات نجات غریق یزد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد به استقبالم آمدند.

ساناز، اکنون علاوه بر عضویت در تیم ملی نجات غریق، عضو تیم ملی دو و میدانی است و در رشته‌های ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر برای ایران و استان یزد افتخار کسب کرده است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.