کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد دانشگاه حضرت معصومه (س) قم به بانوان نخبه فلسطینی و لبنانی بورسیه اهدا می‌کند دوخت ۱۰ هزار چادر نماز برای بانوان غزه و لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بانوان گوینده و چهره معروف حوزه کودک هر شب در «فیلیموکودک» قصه می‌گویند دستاورد بانوان ایران در بازی‌های آسیایی از یک تا ۲ مدال به ۱۳ تا ۱۴ مدال رسیده است سپاهان در مسابقات والیبال نشسته زنان باشگاه‌های آسیا گل کاشت بانوی آمریکایی که پس از مسلمان‌شدن، اسمش را از «مرسدس» به «زهرا» تغییر داد
سرخط خبرها
الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت

الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت

  • کد خبر: ۲۹۶۸۶۶
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
الیکا عبدالرزاقی از بازیگران طنازی است که با استفاده از تجربه اش با بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی توانست به عنوان یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ الیکا عبدالرزاقی دوره‌های بازیگری را از سال ۱۳۷۶ در کلاس‌های هنری استاد حمید سمندریان گذرانده و فعالیت هنری خود را با سریال گمشده ساخته مسعود نوابی در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد.

ورود الیکا عبدالرزاقی به تلویزیون، همزمان با اولین کارش در تئاتر با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان بود. او یک سال بعد در فیلم سینمای مومیایی ۳ در کنار بازیگرانی همچون پرویز پرستویی نقش آفرینی کرد.

اوج شهرت الیکا عبدالرزاقی به حضور در آثار مهران مدیری همچون باغ مظفر، قهوه تلخ و دورهمی مربوط می‌شود.

بانوی خوش‌خنده سینما و تلویزیون، بار‌ها در قامت بازیگر کمدی استعدادش عیان شده. الیکا عبدالرزاقی از همین پیشینه بهره برد و یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت. او هم شرکت‌کنندگان را به زحمت انداخت و هم مخاطبان را یک دل سیر خنداند.

این بازیگر همچنین عملکردی خاص در بداهه‌پردازی داشت که حاصل اندوخته‌اش در عرصه کمدی است. به وضوح می‌توان پی‌برد که عبدالرزاقی نسبت به همسرش زندگانی، مقابل دوربین راحت‌تر است و همین ویژگی نیز، او را موفق‌تر کرده. البته که خود زندگانی در مصاحبه اخیر خود اذعان کرد الیکا در کمدی و نیز صحنه «جوکر» درخشان‌تر از اوست. این بازیگر چند نقش جدی هم بازی کرده و برای آنها تحسین شده؛ نمونه متاخر آن سریال تلخ «برف بی‌صدا می‌بارد».

منبع: هفت صبح

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.