ضرورت تکمیل «شناسنامه‌های استانی جمعیت و خانواده» در شهر‌های کشور ناکامی تیم مشهدی در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور درباره استئوپروز چه می‌دانید؟ | شیوع نوعی پوکی استخوان در کودکان سیمرغ بلورین زندگی تقدیم به مادران سرزمینم شاهنامه و حماسه‌ای که از آغوش مادر آغاز می‌شود چشم‌هایی که هنوز می‌بینند | روایت مادرِ نخستین اهداکنندگان عضو مشهد بررسی دلایل مختلف طلاق| عدم شناخت از مهارت‌های زندگی کار دست زوجین می‌دهد لیلا زارع با سریال «سرباز کوچک امام» به تلویزیون می‌آید وقتی عشق زنجیر می‌شود | بررسی پیامدهای وابستگی فرزندان آشنایی با حقوق کودکان در خانواده و فضای مجازی نگاهی به رقابت‌های ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان| تیم ملی هندبال زنان ایران به مصاف سوئیس می‌رود اختصاص ۲۶ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی خراسان جنوبی به بانوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران: هدفمان صعود از گروه است کسب نخستین برد تاریخ فوتسال زنان ایران در جام جهانی فرزندخواندگی غیررسمی، مسیری پرخطر| واسطه‌های فرزندخواندگی بحران ساز می‌شوند قلب‌های جاری | زنانی که با خونشان زندگی می‌بخشند کوک‌هایی برای زندگی | زنانی که با نخ و سوزن اعتیاد را پشت سر گذاشتند فرزند هنر باش | قصه دختری که با نقاشی سرنوشتش را نوشت
سرخط خبرها
زنان سرپرست خانوار، بیشترین قشر فعال در عرصه پوشاک کشور

زنان سرپرست خانوار، بیشترین قشر فعال در عرصه پوشاک کشور

  • کد خبر: ۳۷۱۲۰۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۰
معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به وجود نگاه توسعه‌ای در کشور، گفت: از آنجا که بیشترین قشری که در این بخش فعالیت دارند زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند، بنگاه‌های کوچک اقتصادی را به این صنعت پیوند زده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدمالک حسینی با اشاره به اجرای طرح اتصال بنگاه‌های خرد و کوچک به صنایع بزرگ، اظهار کرد: هم اکنون برخی کسب و کار‌ها هستند که در بازار کار پیشران محسوب می‌شوند، مثل پوشاک و ما طی ۳ سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار فقره تسهیلات در حوزه پوشاک به بنگاه‌های خرد و کوچک اختصاص دادیم.

وی افزود: این کسب و کار‌ها به دلیل آنکه نمی‌توانند تامین مالی به موقع و با قیمت مناسب داشته باشند، بخش عمده سود خود را از دست می‌دهند و از طریق واسطه‌های مختلفی که برای رسیدن به بازار دسترسی دارند دستمزدشان نیز از بین می‌رود.

معاون اشتغال وزیر کار بیان کرد: در حال حاضر به این دلیل از حوزه پوشاک شروع کردیم که بیشترین قشری که در این بخش فعالیت دارند زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند و یک نگاه توسعه‌ای به این مقوله وجود دارد. هرچند که موضوع پوشاک موضوع تخصصی وزارت صمت است و ما در همکاری تنگاتنگ با وزارت صمت پیش می‌رویم، اما تلاش کرده‌ایم در اتصالی که صورت می‌گیرد آن قشر محروم و گیرنده نهایی خدمات ما بتواند افزایش درآمد داشته باشد.

حسینی، آموزش برای ارتقای کیفیت، اتصال به بازار فروش و برندینگ را ۳ مولفه‌ای برشمرد که در طرح اتصال بنگاه‌های کوچک به صنایع بزرگ دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.