بهروز آذر تاکید کرد: کاهش تأثیر تحریم‌ها بر توانمندسازی زنان لزوم تولید آثار سینمایی با محوریت ایستادگی زنان و کودکان فلسطینی تمرینات بانوی رکورددار سبزواری برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای میان‌وعده‌های بوفه‌های مدارس، فکری شود مصرف محصولات شیمیایی در دوران بارداری، چه تأثیراتی بر جنین می‌گذارد؟ استفاده کاربردی از یخ در پخت غذا‌های ایرانی راهیابی بانوی ایرانی به جمع چهار بازیکن برتر رقابت‌های بین‌المللی اسکواش ورود جمعیت کشور به تله باروری پایین برگزاری جشنواره غذا در خمین با هدف کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان مشخص شدن تیم صدرنشین نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان ایران فضای مجازی، متهم ردیف اول ازدواج‌های پرریسک و بی‌سرانجام جوانان روش‌های کاهش حسادت‌ خواهر و برادر‌ها نسبت به بچه دوم نقش بانوان در تداوم و حفظ روحیه بسیجی در جامعه بانو دباغ، الگوی زنان در مسیر پرپیچ‌وخم انقلاب جای خالی روایت از زن خبرنگار یا زن پزشک مقاومت مرحومه دباغ الگوی بانوی مسلمان مقاوم است احتمال ابتلای بانوان به بیماری‌های قلبی با مصرف شیر گاو
سرخط خبرها
آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

آغاز رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۳۵۸
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
نخستین رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی در حوزه انتخابات در مشهد آغاز شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) در خصوص رویداد هنری و رسانه‌ای هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی که امروز در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار شد به خبرنگار ما گفت: این رویداد بستری برای استفاده از توان تخصصی تیم‌های تولید محتوای مشهد که به صورت آزاد کار می‌کنند است تا تولیداتی را در حوزه افزایش مشارکت انتخابات داشته باشند و در فضای مجازی و اکران های شهری و ظرفیت‌های موجود انتشار یابد. 

عبداله امینی فر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی رویداد که به آن اشاره شده است سهم مادران و همسران در افزایش نقش آفرینی اعضای خانواده در مشارکت انتخابات است. 

امینی‌فر تشریح کرد: جلسه توجیهی این رویداد امروز با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده و حدود ۷۰ تولیدکننده برگزار شده است و افراد شرکت کننده تا ۳ و ۴  اسفندماه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری فرصت خواهند داشت ایده خود را طراحی کنند و در این دو روز با حضور منتورها خروجی رسانه‌ای خود را ارائه دهند. سپس آثار منتخب تا روز انتخابات در بسترهای انتشار قرار گیرد. 

وی به قالب‌های مطرح شده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی اشاره کرد و افزود: آثار تولیدشده باید شامل پادکست، پوستر(اکران شهری)، کلیپ ویدئو، موشن گرافیک و انیمیشن باشد. با شناختی که از تیم های شرکت کننده وجود دارد انتظار می رود ۳۰ تا ۴۰ محصول خوب به نتیجه برسد و بتوان آنها را منتشر کرد.

مدیرمسئول موسسه شهرآرا در حاشیه این رویداد در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: رویداد رسانه‌ای هم آفرینی دعوت جهت تولید محتوا برای مخاطب مادران و بانوان طراحی شده است. 

میثم موسوی مهر بیان کرد: هدف این است با فرصت‌هایی که در تولید محتوا وجود دارد برای مخاطبان خاص این رویداد انگیزه مشارکت ایجاد شود تا بتوان مشارکت، تشویق و نقش آفرینی بانوان و مادران را پررنگ کرد و آنها نیز تلاش خود را در انتخابات برای همراهی دیگران بکار گیرند.

موسوی مهر افزود: معتقدیم قشری که به عنوان مخاطب انتخاب شده است و نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برای انگیره دادن به ۵۰ درصد دیگر اقشار جامعه توانمند و موثر هستند؛ بنابراین تمرکزی در حوزه این مخاطبان داشتیم تا مشارکت بیشتر مردم در انتخابات که یک فعالیت سیاسی است را داشته باشیم.

وی با اشاره به همراهی گسترده موسسه شهرآرا در کنار این رویداد تصریح کرد: شهرآرا در کنار سایر مراکز تولید محتوا با رویکرد رسانه‌ای با این رویداد همکاری دارد و به عنوان متولی رسانه‌ای شهرداری پای کار آمده است تا تولیدکنندگان محتوا که متخصص این حوزه هستند از ظرفیت‌های تبلیغی شهرداری استفاده کند.‌ دلیل ورود شهرآرا به این عرصه ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای توزیع محتوا است.

گفتنی است گردهمایی افراد شرکت کننده در رویداد رسانه‌ای و هنری هم آفرینی دعوت با مشارکت مادران ایرانی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات پنجشنبه سوم اسفندماه سال جاری در کارخانه خلاقیت و نوآوری مشهد برگزار خواهد شد و روز جمعه چهارم اسفندماه با حضور ۲۰ تیم شرکت کننده در حوزه تولید محتوا اختتامیه آن برگزار اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.