دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند برپایی کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی برای بانوان زائر در حرم مطهر ریزش مو چه زمانی غیرطبیعی است؟ مادران نوزادان کم وزن بیشتر در معرض خطر زوال عقل هستند فرهنگ تمدنی ایران اسلامی باید الگوی جهانی شود اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش پنجم) خزعلی: نگاه تشریفاتی و ویترینی به زنها باید برداشته شود نخستین مجموعه «گیم‌نت» بانوان در مشهد راه‌اندازی شد دعوت بانوان نخبه کشور از مردم برای مشارکت در انتخابات اظهارات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش چهارم) پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | آیا می‌توانم بعد از فوت همسرم، مستمری پدر بازنشسته‌ام را برای خودم فعال کنم؟ نامه‌نگاری‌ها برای فرزند دزدیده‌شده حسین قبادی، مباشر املاک آستان‌قدس‌رضوی، در ۸۰ سال پیش | دختری که هرگز پیدا نشد مادر باش و کارآفرین شو توانمندسازی زنان سرپرست‌خانوار در دولت شهید رئیسی + جزئیات راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو
سرخط خبرها
«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد

«جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد

  • کد خبر: ۲۲۹۴۹۸
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
جنبش جهانی تعهد به خانواده ابتکار رئیس جمهور بود و مباحث اجرایی و نظری این طرح به معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری محول شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خدیجه کریمی، مدیرکل امور بین الملل معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه جنبش جهانی «تعهد به خانواده» ابتکار عمل رییس جمهور بود گفت: ایشان با اعلام نظر شایسته‌ای که داشتند نسبت به حفظ خانواده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ابتکار عملی مطرح و مباحث اجرایی و نظری این طرح به معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری محول شد.

وی در نشست هم افزایی پیرامون «جنبش جهانی تعهد به خانواده» اظهار کرد: با مسئولیت داده شده، این جنبش جهت گیری پیدا کرد. بهره‌برداری از ظرفیت‌های بزرگان و فعالان حوزه زنان و خانواده، دلیل تشکیل این جلسه است.

جنبش جهانی تعهد به خانواده در دو بعد بین المللی و ملی کار خود را آغاز کرد. در بعد ملی، کمیته‌هایی تشکیل شد و در بعد بین المللی نیز ثمن‌ها و کارشناسان در زمینه حفظ خانواده اصیل مشغول به فعالیت بودند. در راستای اعتلاف سازی که یکی از راهبرد‌های این جنبش است، اقداماتی با همکاری دستگاه‌ها انجام می‌شود تا شاهد ارتقای آن باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.