راز تقویت مهارت گفتگو در مناجات عرفه تولید محصولات مشابه خارجی توسط زنان شهرک صنعتی چناران «دانش‌ورزی حاصلخیز» در کتاب‌فروشی‌ها | روایت حضور زنان در عرصه فناوری چلّه‌نشینی بانوان زائر و مجاور در حرم امام‌رضا(ع) برای ظهور منجی عالم از اعطای بسته اعتباری به زوج‌های جوان تا موضع‌گیری درباره حجاب؛ اظهارات نامزد‌های انتخابات در حوزه زنان و خانواده (بخش سوم) خانم‌ها این برق‌لب‌ها را نخرند پنج فایده شگفت انگیز روغن نارگیل برای سلامت مو زنان در برابر خشونت به کجا پناه می‌برند؟ درگذشت بانوی زائر ایرانی در مکه اظهارات کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در حوزه زنان و خانواده (بخش دوم) هوای مادری و دخترانه‌های دومین رویداد هم‌آفرینی دعوت در مشهد آخرین امضای شهید جمهور برای زنان خبر خوش برای روستاییان متولد دهه ۶۰ افزایش مصرف دخانیات در مدارس| دختران از پسران سبقت گرفتند از بانوان تأثیرگذار منتخب تقدیر خواهد شد برنامه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده (بخش اول) باید از توانمندی، قدرت و هوش بانوان در حوزه کارآفرینی استفاده کنیم «لایحه اهدای تخمک» ابلاغ می‌شود اجرای قانون جوانی جمعیت با کمک و نظارت مردم | اعطای تسهیلات فرزندآوری آسان شود مجاهدت همسران شهدا کمتر از شهادت نیست قرص‌های ضدبارداری با بروز اضطراب مرتبط هستند
سرخط خبرها
خزعلی: مشکل اخذ مجوز «سیب سلامت» برای کسب‌وکار‌های خانگی باید حل شود

خزعلی: مشکل اخذ مجوز «سیب سلامت» برای کسب‌وکار‌های خانگی باید حل شود

  • کد خبر: ۲۳۰۱۵۰
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یکی از مشکلات عمده بانوان در کسب‌وکار خانگی «اخذ مجوز سیب سلامت» است که باید به حل این مسئله در بسته حمایتی پرداخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در نشست عرصه کارآفرینی بیان کرد: بسیاری از مواردی که توسط کارآفرینان ذکر شد، باید در بسته حمایتی دیده شوند.

وی افزود: در بخش شیرخوارگاه‌ها در سال‌های اول که به استان‌ها سفر داشتیم، شاهد بودیم که افراد بسیاری در نوبت اخذ فرزند در انتظار بودند، اما آیین‌نامه‌های موجود نمی‌گذاشتند به‌راحتی صاحب فرزند شوند، اما امروز یک تغییر کوچک باعث بسته‌شدن شیرخوارگاه‌ها شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسئله صادرات بسیار مهم است؛ چراکه باعث شده کار‌ها به‌کندی انجام شوند. امیدواریم بتوانیم در قالب یک بسته جامع و گره‌گشا، راهکار و تسهیلاتی در این باره با همکاری وزارت صمت داشته باشیم.

وی بیان کرد: آموزش و ترویج فرهنگ کار در خانواده مسائل مهمی هستند که باید به آن‌ها نیز پرداخته شود. باید فرهنگ کار را در خانواده‌ها ترویج دهیم و از کارآفرینان برای پشتیبانی از بانوان کارآفرین در خانواده حمایت کنیم.

خزعلی افزود: همچنین در حوزه فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی نیز اگر برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم، قطعاً می‌توانیم پیشرفت خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در مسئله «فروش» صنایع خانگی باید زیرساخت‌های آن آماده شود. از وزارت صمت خواستارم اگر می‌شود به کسانی که در این مسیر مشغول به کار هستند، تخفیف بدهد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید برای بانوانی که فرزند و خانواده دارند، شغل انعطاف‌پذیر در این بسته دیده شود.

وی درخصوص مسئله کشت فراسرزمینی که مسئله مهمی از نظر دولت است، گفت: امیدواریم بتوانیم با تغییرات در قوانین تحریم‌های داخلی را برداریم.

خزعلی در پایان گفت: یکی از مشکلات عمده بانوان در کسب‌وکار خانگی، «اخذ مجوز سیب سلامت» است که به این مسئله نیز باید پرداخته شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.