«راز قنات» به قلم فاطمه بختیاری منتشر شد | روایتی داستانی از ارادت مردم ایران به امام‌رضا(ع) دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند + عکس رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام‌رضا(ع) احداث می‌شود پادکست | بفرمایید روضه | برکت زندگی از خرج برای امام‌حسین(ع) است پروانه وار دور تو می‌گردم | روایت بانوانی که با پوشش کامل به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشغول‌اند تربیت عفیفانه بازگشت به عزت انسانی زنانی که در آتش دویده‌اند | گزیده‌هایی از خاطرات بانوانی که سال‌ها برای حفظ حجاب در خانه حبس بوده‌اند برگزاری همایش بانوان زینبی درمشهد + فیلم کمتر از ۴۴ درصد زایمان‌ها در ایران طبیعی است اما و اگرهای حضور پررنگ زنان در میان تصمیم‌گیرندگان سیاسی حجاب؛ زمینه‌ساز تعالی و کمال انسان چرا حجاب؟ چرا اسلام؟ صدفی که زنان را در آغوش گرفت جنگ با تاکتیک‌های زنانه پادکست | بفرمایید روضه | مادر شهید، میراث دار روضه سیدالشهداست گذری بر تاریخچه پوشش شایسته بانوان ایران‌زمین پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | مجازات کسی که عکس‌های یک دختر را بدون اجازه منتشر کند، چیست؟ اهدای مدال تاریخی بانوان جهان به موزه حرم مطهر امام‌رضا(ع) ترفند‌های ساده و کاربردی برای افزایش عمر لوازم خانگی جاروشارژی بخرم یا جاروبرقی؟
سرخط خبرها
اهدای مدال تاریخی بانوان جهان به موزه حرم مطهر امام‌رضا(ع)

اهدای مدال تاریخی بانوان جهان به موزه حرم مطهر امام‌رضا(ع)

  • کد خبر: ۲۳۸۴۴۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کارینا کرمی، دارنده اولین مدال ایران در تاریخ رشته مچ‌اندازی بانوان جهان، مدال برنز جهان قزاقستان و کاپ طلای آسیا را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اهدای مدال به بارگاه ملکوتی امام‌رضا‌(ع) طی سال‌های اخیر، افزایش یافته و ورزشکاران و نخبگان عشق و ارادتشان را به امام‌رضا‌(ع) با اهدای مدال‌های ارزشمند خود نشان می‌دهند. 

موزه حرم مطهر رضوی گنجینه‌ای ارزشمند از مدال‌های ورزشی، علمی و فرهنگی را نگهداری و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. 

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در مراسم اهدای این مدال، در خصوص جایگاه زنان و دختران در اسلام گفت: زن، محور خانواده و پشتیبان نسل‌های آینده است و می‌تواند آینده بهتری را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزند. در حوزه زنان، مقام تدافعی نداریم؛ بلکه باید مقام تهاجم و مطالبه‌گری در خصوص حقوق زنان وجود داشته باشد.

فاطمه دژبرد تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، زن ثابت کرد که می‌تواند عفیف، محجبه و باایمان باشد و درعین‌حال در عرصه‌های متفاوت عرض‌اندام کند؛ از همین رو، خانم کرمی با اهدای مدال خود به موزه حرم مطهر رضوی کار ارزشمندی را انجام داده که نشانه ارزش و قدرت زنان در منظومه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ارزش و تأثیر زن بر عرصه‌های مختلف بیان کرد: ارزش‌ها و سیره اهل‌بیت‌(ع) تأمین‌کننده سبک زندگی و منش ماست. عزیزانی مثل خانم کرمی به‌عنوان سفیر و نماینده زنان ایرانی، نماد حفظ ارزش‌های دینی و نماد‌های ملی هستند.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه ما ایجاد بستر برای فعالیت بانوان و تسهیلگری برای فعالیت این بزرگواران است. امید می‌رود که سفیران بین‌المللی همانند خانم کرمی در راستای نشر فرهنگ رضوی و نماد‌های ملی و دینی در سطح بین‌المللی افزایش یابند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.