«راز قنات» به قلم فاطمه بختیاری منتشر شد | روایتی داستانی از ارادت مردم ایران به امام‌رضا(ع) دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند + عکس رواق ویژه بانوان در حرم مطهر امام‌رضا(ع) احداث می‌شود پادکست | بفرمایید روضه | برکت زندگی از خرج برای امام‌حسین(ع) است پروانه وار دور تو می‌گردم | روایت بانوانی که با پوشش کامل به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشغول‌اند تربیت عفیفانه بازگشت به عزت انسانی زنانی که در آتش دویده‌اند | گزیده‌هایی از خاطرات بانوانی که سال‌ها برای حفظ حجاب در خانه حبس بوده‌اند برگزاری همایش بانوان زینبی درمشهد + فیلم کمتر از ۴۴ درصد زایمان‌ها در ایران طبیعی است اما و اگرهای حضور پررنگ زنان در میان تصمیم‌گیرندگان سیاسی حجاب؛ زمینه‌ساز تعالی و کمال انسان چرا حجاب؟ چرا اسلام؟ صدفی که زنان را در آغوش گرفت جنگ با تاکتیک‌های زنانه پادکست | بفرمایید روضه | مادر شهید، میراث دار روضه سیدالشهداست گذری بر تاریخچه پوشش شایسته بانوان ایران‌زمین پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان | مجازات کسی که عکس‌های یک دختر را بدون اجازه منتشر کند، چیست؟ اهدای مدال تاریخی بانوان جهان به موزه حرم مطهر امام‌رضا(ع) ترفند‌های ساده و کاربردی برای افزایش عمر لوازم خانگی جاروشارژی بخرم یا جاروبرقی؟
سرخط خبرها
دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند + عکس

دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند + عکس

  • کد خبر: ۲۳۸۷۰۲
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
نفرات برگزیده نخستین جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری معرفی شدند که دو بانوی مشهدی در این میان حضور داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، بیش از ۹۰ اثر به دبیرخانه جشنواره علمی ادبی نفت و گاز آغاجاری ارسال شد که پس از داوری آثار در هر دو بخش ادبی و علمی، سه نفر برگزیده و برخی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش مقاله، مقام اول این بخش به «امین‌الله جشنی»، مقام دوم به «شیدا عباسی لرکی» و مقام سوم به «علی قنواتی‌نسب» از شهر امیدیه اختصاص یافت و «یوسف علی‌پور» از ماهشهر به عنوان شایسته تقدیر این بخش معرفی شد.

دو بانوی مشهدی در نخستین جشنواره علمی ادبی نفت برگزیده شدند

همچنین در بخش داستان جایزه نفر اول این بخش به «مهدی زارع» از شیراز، جایزه نفر دوم به «عاطفه باستانی کاریزک» و جایزه نفر سوم به «سیده خدیجه حسینی» هر دو از مشهد تعلق گرفت؛ و شایسته تقدیران این بخش «مریم محمدی»، «مریم پژوهان فر»، «سهیلا سپهری» و «راضیه بابایی» از تهران، «سمیه شهبازی» از اصفهان و «معصومه عطایی سلوط» از مشهد معرفی شدند.

جواد تقی زاده، مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری درباره برگزاری این جشنواره گفته است: برگزاری چنین رویداد‌هایی در شهر‌های نفتی به عنوان یک رسالت برای مدیران محسوب می‌شود. همان‌طور که حضرت زینب (س) نقش رسانه را در کربلا به خوبی ایفا کرد و پیام‌آور کربلا بود و حرکتش موجب ساری و جاری بودن عاشورا در طول تاریخ شد.

گفتنی است شرکت نفت و گاز آغاجاری در استان خوزستان، ۶۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است که در کارخانه‌های نفتی به شهادت رسیدند و عموماً در جبهه‌ها حضور داشتند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.