سخنگوی دولت: خط قرمز تصمیمات دولت چهاردهم، سفره مردم است بانوی بجنوردی در آستانه تاریخ‌سازی برای کوهنوردی ایران خاتون‌بم با بدشانسی برتری را از دست داد موارد مشروع عدم تمکین زن از شوهر چیست؟ دام بلاگری برای نسل آلفا | استثمار کودکان به صورت آنلاین مراقب این ماده سرطان زا در لوازم آرایشی باشید گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع) انتخاب اسم در آینده فرزندمان تاثیرگذار است؟ فعالیت بدنی منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد کنترل کودکان تا پنج‌سالگی با اجرای طرح «کنترل سلامت جنین» ساره جوانمردی: خداحافظی من از تیم ملی پاراتیراندازی همچنان پابرجاست تخم مرغ، بمب انرژی است | وعده طلایی که نباید از دست بدهید چند پیشنهاد خوراکی با تخم‌مرغ + دستور پخت ویدئو | راهکاری برای حل دعوای زن و شوهر میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران از صعود جاماند عواقب حقوقی درج‌نکردن نام مادر در گذرنامه چیست؟ نرخ باروری در پنج سال آینده باید به عدد ۲.۵ برسد | نرخ سالمندی رو به افزایش است ثبت نام دوره آموزش مجازی «ایده آلی برای زن» آغاز شد اعطای نشان سفیر محیط‌زیست به دختری که قهرمان جهان شد نگاه ویژه به سلامت زنان ضروری است | اهمیت همکاری فعالان مدنی جهت پیشگیری از سرطان پستان
سرخط خبرها
میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان

میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان

  • کد خبر: ۲۹۳۴۳۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
تیم شهیدفخار مشهد میزبان سومین هفته از لیگ‌برتر بدمینتون بانوان است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم و پایانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ‌برتر بدمینتون بانوان با تأخیر یک‌هفته‌ای، بیست‌وهشتم مهر برگزار می‌شود.

در هفته سوم، فرهمند قم به میهمانی شهیدفخار مشهد می‌آید. تهرانی‌ها نیز میزبان درخشان زنجان هستند.

دومین هفته از لیگ‌برتر بدمینتون زنان هفته گذشته در دو شهر تهران و زنجان پیگیری شد.

در بازی‌های برگزارشده در زنجان، تیم درخشان این شهر ۵بر ۰ برابر شهیدفخار مشهد به پیروزی رسید و با کسب دومین پیروزی فصل، صدرنشین باقی ماند. مشهدی‌ها با این شکست از بالای جدول به رتبه سوم رفتند.

در این دیدار در مسابقه انفرادی اول ثنا حسنلو از سد فاطمه احمدزاده گذشت و در دومین مسابقه انفرادی آیدا عنایتی، ملی‌پوش مشهدی این رشته که برای تیم زنجان بازی می‌کند، با وجود شکست در دست اول، ۲ بر ۱ فاطمه‌زهرا شمس‌آبادی را از پیش رو برداشت.

در مسابقه دونفره اول، تیم نسترن کرمی و آیسان شوریده ۲بر ۰ فاطمه احمدزاده و زینب ارحمی را شکست داد و در دومین رقابت دوبل، تیم آیدا عنایتی و فاطمه مقدم از سد تیم مبینا نبی‌نژاد و ملیکا یحیایی گذشت.

پیروزی نسترن کرمی در دو دست برابر فاطمه مایونی در سومین رقابت انفرادی، پایان‌بخش این مسابقه بود و برتری قاطع تیم بدمینتون درخشان زنجان را رقم زد. فرهمند قم نیز که در هفته اول برابر درخشان زنجان در خانه شکست خورده بود، این هفته موفق شد ۵ بر ۰ نویان تهران را شکست دهد و وضعیتش را در جدول بهبود ببخشد. نویانی‌ها نیز دومین شکستشان را تجربه می‌کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.