واکنش مژده لواسانی، مجری تلویزیون، به تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ایران مریلا زارعی به حملات اسرائیل واکنش نشان داد طرز تهیه دسر موس وانیلی در خانه+ فیلم لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران و بلاروس معرفی فواید مصرف ویتامین B ۶ برای مادران در دوران زایمان و شیردهی رتبه نهم ایران از نظر تعداد جمعیت در آسیا بانوی بنیان‌گذار محافل معنوی: آرزو دارم روضه‌های خانگی هزاران نفری برپا کنیم سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران: فکر می‌کردم بازی با استرالیا سخت باشد صدور بیانیه معاونت زنان ریاست‌جمهوری در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران| در کنار مادران و همسرانی هستیم که داغدار شدند ویدیو | قیام ایرانی‌ها برای نجات دختران ایران بررسی نقش مراکز مشاوره در حل تعارضات زوجین حرم امام رضا (ع)، میزبان همایش «بانوان ولایی» ویژه بانوان عرب‌زبان از کشور‌های غرب آسیا روایت رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر در فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن» کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هیچ‌گونه سقف مشخصی برای میزان مهریه در نظر نگرفته است تعیین وطن شرعی فرزندان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب چه حکمی دارد؟ چگونه از آسیب‌های روحی کودک خود بعد از طلاق جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها
روایت رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر در فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن»

روایت رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر در فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن»

  • کد خبر: ۳۳۸۲۰۱
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۴
نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن» با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل برای اقتباس این رمان، رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر بود، از توجه کارگردان این اثر به موضوعاتی همچون خانواده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آرش صادق‌بیگی با اشاره به اینکه ابتدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند اثر منتشرشده‌اش را برای اقتباس سینمایی پیشنهاد داد. از میان آن آثار، به دلیل حضور شخصیت محوری یک دختر نوجوان در رمان «زیبا صدایم کن»، این اثر به رسول صدرعاملی پیشنهاد شد، اظهار کرد: از نگاه کارگردان، مهم‌ترین عامل برای اقتباس این رمان، رابطه انسانی و عاطفی میان پدر و دختر بود.

وی ادامه داد: توجه به پرداختن به موضوعاتی همچون دختران و خانواده همواره دغدغه رسول صدرعاملی در تولید آثار بلند سینمایی اش بوده است.

 نویسنده فیلم سینمایی «زیبا صدایم کن» با تاکید بر اینکه در نخستین نسخه پلاتی که نوشتیم، مادر - همانند رمان - هیچ نقشی در پیشبرد قصه نداشت. اما نظر کارگردان همچنان بر بازگرداندن شخصیت مادر بود، یادآور شد: زمانی می‌توان به موفقیت روایی دست یافت که قصه بتواند میان تنش‌های داستانی و احساسات صحنه، تعادلی پویا برقرار کند. در چنین شرایطی، مخاطب احساس می‌کند به‌جای مواجهه‌ای منفعل، در حال «سُر خوردن» روی ریتم داستان است؛ نه آن‌قدر کند که احساس خستگی کند، نه آن‌قدر تند که دچار سردرگمی شود. این همان جایی‌ست که پس از پایان فیلم، تماشاگر می‌گوید: «نفهمیدم چطور گذشت.»

منبع: ایپنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.