کسب یک رکورد جدید باشگاهی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های بانوان کشور تجلیل مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی از اولین بانوی اسیر دفاع مقدس «معصومه آباد»، قهرمان استخبارات بعثی‌ها در آغوش گرفتن کودک چه فوایدی دارد؟ آشنایی با ژن‌هایی که از مادر به فرزند منتقل می‌شود آیا مصرف قرص آهن در دوران بارداری موجب افزایش وزن جنین می‌شود؟ ابتلای ۳۷ درصد از زنان خراسان شمالی به پوکی استخوان فردوسی ثامن، نماینده جدید مشهد در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور کسب مقام سوم توسط تیم ملی دختران بسکتبال ۳ به ۳ ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های آسیا جزئیاتی از آمار شهدا و ایثارگری‌های زنان در دوران دفاع مقدس ۵ زن ایرانی که سال‌ها در اردوگاه‌های عراق اسیر بودند را بیشتر بشناسیم عوامل موثر در شکل‌گیری یک رابطه صمیمی و عمیق بین مادر و دختر نقش موثر افق رسانه‌ای زن مسلمان در ایجاد تحولات بزرگ در منطقه نکاتی از شرایط ویژه و چالش‌های لیگ دوومیدانی بانوان کشور از زبان دونده خراسانی فضای مجازی، عامل مهم تغییر نقش‌ها و مسئولیت‌های زوجین در زندگی مشترک درباره تعداد اسرای زن جنگ تحمیلی چه می‌دانید؟ بررسی عوامل مهم در کاهش فرزندآوری| تک فرزندی، تبعات گسترده‌ای برای جامعه دارد تولد ۳ فرشته در قلب خراسان | چندقلوزایی در ایران نویدبخش شادی
سرخط خبرها
لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

  • کد خبر: ۳۴۸۱۹۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۹
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند، گفت: جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروزآذر در جلسه با مدیران جهادانشگاهی کشور با مرور همکاری‌های موفق گذشته میان معاونت زنان و جهاد دانشگاهی، به طرح‌هایی مانند مشاغل خانگی، مهارت‌آموزی دختران، آموزش‌های تاب‌آوری اجتماعی، پایش فرهنگی، آموزش والدگری و شبکه‌سازی زنان کارآفرین اشاره و به‌روزرسانی و بازطراحی برخی از این پروژه‌ها و انطباق با نیاز‌های امروز جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید از نگاه عمومی و یک‌دست به زنان عبور کنیم. امروز نیازمند شناخت دقیق‌تر از گروه‌های هدف مثل زنان خانه‌دار، زنان فعال در حوزه مشاغل خانگی، دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی، زنان در آستانه بازنشستگی و زنان سرپرست خانوار هستیم که هر یک، دغدغه‌ها و نیاز‌های متفاوتی دارند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با استقبال از این پیشنهادها، اظهار کرد: نهاد‌هایی مانند جهاد دانشگاهی باید به بازوی اجرایی و دانشی سیاست‌گذاری اجتماعی دولت تبدیل شوند و بتوانند گره‌هایی از مسائل ساختاری در زمینه اشتغال، ازدواج، تربیت فرزند، و تاب‌آوری خانواده باز کنند.

وی با تأکید بر اهمیت «روایت زندگی زنان موفق در میدان‌های مدیریتی و علمی» تصریح کرد: این روایت‌ها نه‌فقط برای مستندسازی، بلکه برای شکستن کلیشه‌ها، الگوسازی و تقویت خودباوری در دختران جوان ضروری‌اند.

به گفته بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند. جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.