نشست تخصصی «گفتمان علمی زنان عاشورایی» در حرم رضوی برگزار شد ضرورت تبیین جایگاه زنان در «احیای امر دین» علائم پنهان دیابت در زنان را بیشتر بشناسیم آشنایی با نحوه فرایند فرزندخواندگی برای زنان مجرد بالای ۳۰ سال| متقاضیان به مراکز مشاوره فرزندخواندگی معرفی می‌شوند دکوراسیون منزل با گیاهان آپارتمانی چه فوایدی دارد؟ طرح جدید سازمان بهزیستی کشور برای سوادآموزی به زنان بی‌سواد تحت پوشش | بیش از ۸۸ هزار نفر از این زنان سواد ندارند آیا همکاری النی کاپوچیانی با تیم ملی بسکتبال زنان ایران پایان یافت؟ پیروزی چشمگیر زنان پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی زنِ چهارسوی شهادت و قصه صبری که ۵ بار آزموده شد آمار‌های ازدواج و طلاق باهم قابل‌مقایسه نیستند | نگاهی به عوارض تحلیل‌های غیرکارشناسی درخصوص ازدواج درباره معضل دودی که رنگ روشن‌فکرانه به خود گرفته است از عقد ودیعه چه می‌دانید؟ لاکِ زیبایی، لُکنتِ تکلیف | دیدگاه شرعی و پزشکی درباره کاشت ناخن درخشش بازیکن مشهدی در لیگ برتر بسکتبال زنان
سرخط خبرها
لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

  • کد خبر: ۳۴۸۱۹۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۹
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند، گفت: جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروزآذر در جلسه با مدیران جهادانشگاهی کشور با مرور همکاری‌های موفق گذشته میان معاونت زنان و جهاد دانشگاهی، به طرح‌هایی مانند مشاغل خانگی، مهارت‌آموزی دختران، آموزش‌های تاب‌آوری اجتماعی، پایش فرهنگی، آموزش والدگری و شبکه‌سازی زنان کارآفرین اشاره و به‌روزرسانی و بازطراحی برخی از این پروژه‌ها و انطباق با نیاز‌های امروز جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید از نگاه عمومی و یک‌دست به زنان عبور کنیم. امروز نیازمند شناخت دقیق‌تر از گروه‌های هدف مثل زنان خانه‌دار، زنان فعال در حوزه مشاغل خانگی، دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی، زنان در آستانه بازنشستگی و زنان سرپرست خانوار هستیم که هر یک، دغدغه‌ها و نیاز‌های متفاوتی دارند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با استقبال از این پیشنهادها، اظهار کرد: نهاد‌هایی مانند جهاد دانشگاهی باید به بازوی اجرایی و دانشی سیاست‌گذاری اجتماعی دولت تبدیل شوند و بتوانند گره‌هایی از مسائل ساختاری در زمینه اشتغال، ازدواج، تربیت فرزند، و تاب‌آوری خانواده باز کنند.

وی با تأکید بر اهمیت «روایت زندگی زنان موفق در میدان‌های مدیریتی و علمی» تصریح کرد: این روایت‌ها نه‌فقط برای مستندسازی، بلکه برای شکستن کلیشه‌ها، الگوسازی و تقویت خودباوری در دختران جوان ضروری‌اند.

به گفته بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند. جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.