انجام ورزش‌های هوازی مستمر، راهکار مهم کاهش درد‌های ناشی از سندرم پیش‌ازقاعدگی لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی آرتروز زانو، یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مفصلی در زنان «پاتوق ایران عاشورایی»، روایتی از اتفاقات خاص جنگ ۱۲ روزه اخیر برای دختران و زنان ایرانی روایت بانوان واقف ایران| میراث ارزشمند نسل‌های نیکوکار کارگروه ویژه دختران نوجوان و جوان در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد حمایت از ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی مهارت حل مساله، مهمترین نیاز زوجین در رفع مشکلات زندگی مشترک تلاش برای حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان به پاراالمپیک بعد از ۸ سال دوری کانون پرورش فکری، یکی از محور‌های عملیاتی دولت در سیاست‌گذاری خانواده‌محور است روایت مقاومت زنان ایرانی در جنگ ۱۲ روزه اخیر در برنامه «لاله خیز» نگاهی به نقش‌های کلیدی مادران در خانواده در شرایط بحرانی آمار‌هایی درباره تأخیر در تولد فرزند اول در کشور| دلایل و راهکار‌ها را بیشتر بشناسیم از دانشجویی تا کارآفرینی | اختراع بانوی جوان مشهدی، نجات‌بخش نوزادان لزوم افزایش ۲۵ درصدی مهارت‌آموزی زنان تا پایان برنامه ششم توسعه چرا دولت ضامن زنان سرپرست خانوار شد؟ حضرت زینب (س)، نماد کاملی برای پیوند وجودی زن با عاشورا
سرخط خبرها
لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

لزوم تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای با همکاری جهاددانشگاهی

  • کد خبر: ۳۴۸۱۹۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۹
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند، گفت: جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروزآذر در جلسه با مدیران جهادانشگاهی کشور با مرور همکاری‌های موفق گذشته میان معاونت زنان و جهاد دانشگاهی، به طرح‌هایی مانند مشاغل خانگی، مهارت‌آموزی دختران، آموزش‌های تاب‌آوری اجتماعی، پایش فرهنگی، آموزش والدگری و شبکه‌سازی زنان کارآفرین اشاره و به‌روزرسانی و بازطراحی برخی از این پروژه‌ها و انطباق با نیاز‌های امروز جامعه تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید از نگاه عمومی و یک‌دست به زنان عبور کنیم. امروز نیازمند شناخت دقیق‌تر از گروه‌های هدف مثل زنان خانه‌دار، زنان فعال در حوزه مشاغل خانگی، دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی، زنان در آستانه بازنشستگی و زنان سرپرست خانوار هستیم که هر یک، دغدغه‌ها و نیاز‌های متفاوتی دارند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با استقبال از این پیشنهادها، اظهار کرد: نهاد‌هایی مانند جهاد دانشگاهی باید به بازوی اجرایی و دانشی سیاست‌گذاری اجتماعی دولت تبدیل شوند و بتوانند گره‌هایی از مسائل ساختاری در زمینه اشتغال، ازدواج، تربیت فرزند، و تاب‌آوری خانواده باز کنند.

وی با تأکید بر اهمیت «روایت زندگی زنان موفق در میدان‌های مدیریتی و علمی» تصریح کرد: این روایت‌ها نه‌فقط برای مستندسازی، بلکه برای شکستن کلیشه‌ها، الگوسازی و تقویت خودباوری در دختران جوان ضروری‌اند.

به گفته بهروزآذر، زنان در بسیاری از نقاط کشور، ظرفیت‌های خوبی برای تولید دارند، اما اغلب در فرآیند بازاریابی، بسته‌بندی و برندینگ با چالش مواجه‌اند. جهاد دانشگاهی با تجربه و شبکه‌ای که دارد می‌تواند به تجاری‌سازی تولیدات زنان در سطح ملی و منطقه‌ای کمک کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.