این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است
سرخط خبرها
گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه

گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه

  • کد خبر: ۲۲۷۴۹۵
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات از گردهمایی بانوان هنرمند شهر‌های هرات و تایباد به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید خالق‌نیا گفت: این گردهمایی ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری به منظور حمایت از کودکان، زنان و مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در پارک بانوان محله برق مزار شهرستان تایباد برگزار خواهد شد.

خالق نیا ادامه داد: هم‌زمان با این گردهمایی، نمایشگاه آثار صنایع‌دستی و هنری هنرمندان بانوی هراتی و تایبادی برگزار و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به همین منظور چهار بانوی هنرمند هراتی آثار صنایع دستی و هنری از جمله خامک دوزی پوشاک سنتی و تزئینات سنتی روی لباس را به نمایش خواهند گذاشت.

خالق نیا بیان کرد: در نمایشگاه جانبی این گردهمایی آثار هنری تعدادی از هنرمندان بانوی تایبادی همانند فرت بافی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی و هنر‌های سنتی به‌ویژه در توسعه و ترویج این هنر و اشتغال زایی بانوان تجارت پیشه هرات افغانستان و تایباد نقش بسزایی دارد.

همچنین محمد اسماعیل اعتمادی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: شهرستان تایباد یکی از قطب‌های تولید صنایع دستی به ویژه فرت بافی بامرکزیت روستای پشته که کاندیدای ثبت به‌عنوان روستای ملی صنایع دستی است.
او افزود: بخشی زیادی از تولیدات صنایع‌دستی شهرستان تایباد به کشور‌های اروپایی صادر می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.