حرم نوشت‌های یک خادمه | مادری دور از وطن شبکه سازی دختران نوجوان و جوان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی پادکست | بفرمایید روضه | روضه بی‌بی‌خانم، ساده اما بی‌ریاست افزایش شاخص اهدای خون بانوان در سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی پایگاه «اطلاعات خانواده» راه‌اندازی شد همه چیز درباره اختلال شخصیتی «خودشیفتگی» لزوم آسیب‌شناسی حضور کم‌رنگ زنان در تصمیم‌گیری‌ها توسط دولت چهاردهم پادکست | بفرمایید روضه | رضاخان هم نتوانست این روضه را تعطیل کند ویدئو | بین مادری‌کردن و انجام فعالیت‌ اجتماعی، کدام را انتخاب کنیم؟ ویدئو| رأی‌اولی‌ها و نخستین تجربه سرنوشت‌سازی ستاد مادران ایران در مشهد راه اندازی شد مراسم افتتاحیه مراکز گردشگری سلامت و کتابخانه‌های هتلی برگزار شد انجام کلیه خدمات گردشگری خانواده معزز شاهد و ایثارگر از طریق سامانه شاهد سیر نگاه شرع، قانون و عرف به مشارکت سیاسی بانوان در جامعه ایران ۷۰درصد جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان هستند دعوت از خیرین برای حمایت از فرزندان زنان زندانی سقوط دختر ۱۲ ساله مشهدی از پنجره توالت! ویدئو | چهل روز گذشت | نظر مردم درباره عملکرد شهید رئیسی بانوی دونده ایرانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گرفت فرزندپروری ذاتی است یا اکتسابی؟
سرخط خبرها
شبکه سازی دختران نوجوان و جوان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

شبکه سازی دختران نوجوان و جوان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۳۸۱۵۴
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
مشاور امور زنان و خانواده کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: به دنبال ایجاد شبکه‌ای از دختران نوجوان و جوان توانمند و مستعد در عرصه‌های مختلف هستیم و برنامه ریزی می‌کنیم.

مهین زارع ثانی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مسجد در بخش خواهران دورهمی‌هایی را با عنوان کشف استعداد‌های نوجوانان و جوانان دختر در زمینه‌های هنری، فرهنگی، ادبی و ورزشی از سال گذشته آغاز کرده است و امسال با قوت همان مسیر را ادامه می‌دهد.

زارع ثانی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای کشف و شناسایی استعداد‌های نوجوانان و جوانان دختر توانمند برنامه‌های متنوعی دارد.

وی تشریح کرد: مبنای اصلی برگزاری این برنامه‌ها شبکه سازی در جهت توانمندی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.
مشاور امور زنان و خانواده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: کانون‌های مساجد ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که اکثریت آن‌ها به فعلیت رسیده اند و اگر فضای رقابتی در این کانون‌ها ایجاد شود تمامی ظرفیت‌ها به فعلیت خواهند رسید.

زارع اظهار کرد: اهداف بلند مدت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همانند سه ضلع اصلی مثلث خانواده، مدرسه و مسجد است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه خواسته‌های نوجوانان و جوانان و علاقه مندی آنها نسبت به گذشته کمی متفاوت شده است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تصمیم گرفته اند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار حوزه فرهنگ و تربیت بیشتر به هنر بپردارند.

زارع در ادامه گفت: هنر در بین نوجوان‌های امروزی به خصوص دهه‌های هشتاد و نود جایگاه بسزایی دارد بنابراین برای مشاهده نوجوانان و جوانان در مساجد نیاز است چاشنی هنر به فعالیت‌های حوزه فرهنگ و تربیت اضافه شود.

وی افزود: همچنین اجرای سرود در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از مساجد نشأت گرفته است که نشان دهنده عجین شدن هنر از ابتدا با نوجوانان انقلابی بوده است؛ لذا لازمه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشف استعداد‌های نوجوانان محلات در زمینه‌های هنری است که گروه‌های سرود دخترانه خوبی تا کنون شکل گرفته است.

زارع در پایان ابراز کرد: ما برای اعضای کانون‌های مساجد، زمینه تسهیلگری و ارتقاء توانمندی نوجوانان و جوانان را فراهم می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.