مریم رجوی چطور زنان را از عشق، زنانگی و مادرانگی تهی کرد؟ واگویه‌های دختران دهه‌هشتادی با رئیس‌جمهور شهید افزایش ۳۹ درصدی اهدای خون توسط بانوان خراسان‌رضوی ویدئو | دختران شهید رئیسی چه شغلی دارند و مدرک تحصیلی‌شان چیست؟ | میزان مهریه آن‌ها چقدر است؟ شاعر انقلابی باید برای شهادت رئیس‌جمهور موضع‌گیری داشته باشد «نذر امام‌رضا(ع)» باعث آزادی ۸ بانوی زندانی در دهه کرامت شد بانوی فوتسالیست ایرانی در جمع بهترین‌های فوتسال جهان تولد نادر ۵ قلو‌ها در تبریز + عکس رواق حضرت زهرا (س) و باغ اردوگاه خاتون به دستور شهید رئیسی تاسیس شد ویدئو | گریه‌های بی امان بی بی جان ۱۰۵ ساله برای شهید رئیسی سیسمونی یا فخرفروشی؟| راهکارهای خرید بی دردسر لوازم ضروری نوزاد روایت تازه از حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان از زنان چگونه باید از شکست عاطفی عبور کرد؟ مقام معظم رهبری چه توصیه ای به همسر شهید جمهور کردند؟ خزعلی: مشکل اخذ مجوز «سیب سلامت» برای کسب‌وکار‌های خانگی باید حل شود زن تمدن‌ساز الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی شهید رئیسی، الگوی سوم زن را در زندگی شخصی خود محقق کرد فلوراید موجود در آب آشامیدنی برای جنین خطرناک است ۷ چیزی که زنان موفق از شریک زندگی خود می‌خواهند مشخصات یک کرم ضدآفتاب خوب چیست؟ بلای تاریخ تولد رُند و لاکچری در ۳/۳/۳ پانزده ساله شد
سرخط خبرها
۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

  • کد خبر: ۲۲۳۹۵۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد گفت: هم‌اکنون ۹۰ درصد فعالان در حوزه طراحی فلزات گرانبها در استان، بانوان هستند.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره فعالیت زنان در صنف طراحی و فروش طلا و سایر فلزات گرانبها تصریح کرد: در حوزه طراحی طلا، حدود ۹۰ درصد طراحان ما بانوان هستند. معمولاً بانوان صبر و حوصله‌شان بیشتر از آقایان است و به همین دلیل طراحان ما بیشتر خانم هستند.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد افزود: طی یک‌سال‌ونیم گذشته، بیش از ۱۳۰ پروانه کسب در حوزه صنف طلافروشی برای بانوان صادر شده است.

به گفته وی، در دو سال گذشته عمدتاً طراح طلا به استان وارد می‌کردیم، اما از زمانی که بستر برای فعالیت طراحان بومی در استان فراهم شد، از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شده است و باعث شده پروانه کسب زیادی حتی توسط بانوان چه در حوزه طراحی و چه در حوزه فروش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ پروانه کسب در صنف طلافروشی صادر شده که ۱۳۰ پروانه برای بانوان صادر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.