صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای استعدادیابی در هشت پهنه حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی در محلات توس و نوده آغاز شده و یکی از بازیکنان اسبق تیم فوتبال ابومسلم مدیریت آن را عهده‌دار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی‌مقدم در خصوص توجه ویژه شورای شهر مشهد به ورزش اظهار کرد: رویکرد و نگاه شورای ششم شهر مشهد و کمیسیون ورزش و جوانان توجه ساختاری به حوزه ورزش و اعمال نگاه تسهیلگرانه به ورزش پایه است. رویکرد و ریل‌گذاری مدیریت شهری نسبت به ورزش پایه در کمیسیون ورزش و جوانان در حال بررسی و کار کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه ورود به ورزش در رده پایه نگاه ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری را می‌طلبد، گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته به این حوزه توجه جدی نشده و لذا از مهمترین محور‌های مد نظر شورای ششم و شهرداری در این دوره توجه ویژه به حوزه ساختاری ورزش و نگاه عملکردی به ورزش پایه است.

علوی‌مقدم افزود: رویکرد و ریل‌گذاری مدیریت شهری نسبت به ورزش پایه در کمیسیون ورزش و جوانان در حال بررسی و کار کارشناسی است؛ تصمیم‌گیری نهایی که شهرداری در سنین پایه کدام هشت رشته ورزشی ورود کند، منوط به نظر مردم است و آن‌ها برای مدیریت شهری تعیین تکلیف می‌کنند.

رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان این شورا گفت: با این سیاست‌گذاری‌ها و نگاه حاکم به ورزش پایه مشهد ورزش شهر امام‌رضا (ع) به روز‌های اوج خود بازخواهد گشت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.