شهرآرانیوز

ماسک‌نانو هم تولید شد | سبک‌تر از کاغذ با کارایی بالاتر استفاده از ایده‌ای حیرت‌انگیز در داستان سریال The Last of Us که از بازی حذف شده بود اندرویدی‌ها از زلزله باخبر می‌شوند داستان گرانفروشی ۶۰۰ میلیارد تومانی اپراتور‌های تلفن همراه از زبان وزیر + ویدئو پخش بدون قطعی تلویزیون‌های تعاملی با فناوری 5G بهره‌­گیری بیشتر از ظرفیت استارتاپ‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه اینوتکس۲۰۲۰ به صورت مجازی آغاز به کار کرد انتشار فیلم آغاز تولید واکسن کرونا در روسیه تلویزیون شفاف شیائومی رونمایی شد ۳ هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شد ایکس باکس سری ایکس در نوامبر عرضه می‌شود ۷میلیون پست جعلی درباره کرونا از فیس بوک حذف شد تبدیل اسکنر اثر انگشت به دوربین فیسبوک، گروه مالی تشکیل داد یک لکه خورشیدی بزرگ در حال چرخش به سمت زمین است افشای رمزعبور بیش از ۹۰۰ وی‌پی‌ان اجازه برخورد شدید با گرانفروشی ایرانسل و همراه اول صادر شد + سند مسدودسازی وی چت ضربه مهلک به فروش آیفون «قاتل تسلا» به بازار خواهد آمد
خبر ویژه
علم و فناوری/استارت آپ
بهره‌­گیری بیشتر از ظرفیت استارتاپ‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه

بهره‌­گیری بیشتر از ظرفیت استارتاپ‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه

معاونت علمی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با هدف بهره‌­گیری از ظرفیت استارتاپ‌ها، واحد‌ها و مؤسسات فناور مستقر در مراکز نوآوری، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و شرکت­‌های دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اینوتکس۲۰۲۰ به صورت مجازی آغاز به کار کرد

اینوتکس۲۰۲۰ به صورت مجازی آغاز به کار کرد

نمایشگاه اینوتکس نهمین دوره خود را امروز ۲۲مردادماه به صورت مجازی با حضور معاون علمی و فناوری، رئیس پارک فناوری پردیس و بسیاری از استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌کند.
معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده

معرفی کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد» نوشته مارک رندولف | سرگذشت معرکه یک ایده

رندولف به‌همراه تیم حرفه‌ای خود، به نوعی دنیای تلویزیون را متحول کرد. آن‌ها سرویس پخش جاری یا استریمی راه‌اندازی کردند که امروزه بیش از ۱۵۰ میلیون مشترک دارد و حتی مدتی است علاوه بر وظیفه پخش، برنامه‌سازی هم می‌کند.
۶ نکته درباره تولید بهتر پادکست برای توسعه کسب‌وکار

۶ نکته درباره تولید بهتر پادکست برای توسعه کسب‌وکار

پادکست یکی از نوین‌ترین قالب‌های محتوایی است که در چند سال اخیر به برنامه‌های بازاریابی محتوا اضافه شده است. اما این شکل از محتوا چطور می‌تواند نقش بازاریابی محتوا را برای شما بازی کند و در نهایت به توسعه کسب‌وکارتان منجر شود؟
گفتگو با فاطمه جمیلی که با تجاری‌سازی محصولش می‌خواهد از نابودی جنگل‌ها جلوگیری کند

گفتگو با فاطمه جمیلی که با تجاری‌سازی محصولش می‌خواهد از نابودی جنگل‌ها جلوگیری کند

فاطمه جمیلی کارآفرین برتر کشور صنعت را به دانشگاه پیوند زده است؛ با تولید محصولی چوبی که زیرمجموعه صنعت سبز قرار می‌گیرد و اقدامی بزرگ در زمینه حفظ محیط زیست کشور محسوب می‌شود.
ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال

ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال

دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از ورود ۲۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپی به تابلوی بورس تا پایان سال خبر داد.
خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

استارتاپ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آن‌ها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد، اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.
تسهیلات الکترونیکی ویژه کسب وکار‌های آسیب دیده راه‌اندازی شد

تسهیلات الکترونیکی ویژه کسب وکار‌های آسیب دیده راه‌اندازی شد

به کسب و کار‌های آسیب دیده، تسهیلات الکترونیکی در زمان همه گیری ویروس کرونا ارائه خواهد شد. رئیس مرکز فناوری اطلاعات و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد با بیان این خبر افزود: ارائه تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده و راه اندازی سفته دیجیتال طبق مصوبه دولت و کمیته ملی مبارزه با کرونا در اولویت برنامه‌های قرار گرفته است.
محتوای همیشه ‌سبز برای جذب مخاطب دائمی

محتوای همیشه ‌سبز برای جذب مخاطب دائمی

گاهی برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی محتوا و در میان بمباران محتوایی باید گامی به عقب گذاشت و در کنار خبر داغی که منتشر می‌کنیم محتوایی تولید کنیم که همیشه مخاطب داشته باشد و کهنه نشود یا عبارتی همیشه سبز باشد. اما این محتوای سبز جذاب چیست و چطور می‌توانیم از آن در کسب‌وکار خود استفاده کنیم؟
تخریب خلاقیت‌ها استارت آپها در روزگار کرونایی

تخریب خلاقیت‌ها استارت آپها در روزگار کرونایی

به گفته معاون وزیر ارتباطات در زمان بحران شیوع کرونا بسیاری از استارتاپ‌ها با در بسته رو به رو شدند. این اتفاقات که سال‌ها گریبان‌گیر حوزه فعالیت‌های اینترنتی است، احتمالا تا چند سال دیگر رفع می‌شود، اما طبق سنتی چندین و چند ساله حتما باید دربرابر آن تا چند سالی مقاومت شود.
سرخط خبرها

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}