شهرآرانیوز

درباره ما

شهر مشهد به لطف حضور مضجع شریف امام رضا (ع) و موقعیت خاص جغرافیایی و سیاسی آن یکی از اثرگذارترین شهر‌های کشور و منطقه است. ظرفیت‌های رسانه‌ای و خبری دومین کلان‌شهر کشور بیانگر ضرورت ایجاد یک پایگاه اطلاع‌رسانه‌ای جامع است.   مجموعه «شهرآرا» نتیجه تلاش همدلانه نیروی انسانی جوان، اما با تجربه‌ای است که تلاش می‌کنند با استفاده از ظرفیت‌های بومی و ملی، جایگاه شهر مقدس مشهد را تثبیت و در همین راستا رویداد‌های محلی، کشوری و بین‌المللی را در ارتباطی دوسویه انعکاس دهند.

 

 

شهرآرا از هفته‌نامه تا روزنامه

«شهرآرا» نخستین بار در دی‌ماه ۱۳۷۲ با دستور عباس امیری‌پور، شهردار وقت مشهد به‌عنوان نشریه شهرداری مشهد در ۸ صفحه منتشر شد. از اردیبهشت سال ۱۳۷۵ شهرآرا به‌صورت هفته‌نامه  و پنجشنبه‌ها در مشهد منتشر می‌شد. انتشار شهرآرا از سوم خرداد ۱۳۸۸ به‌صورت روزنامه، به صاحب‌امتیازی شهرداری مشهد مقدس ادامه پیدا کرد و از آن زمان تاکنون «روزنامه مردم مشهد» بوده است.

 

تولد شهرآرانیوز، پاسخی به نیاز رسانه‌ای شهر

با گسترش فناوری و اقبال مردم به رسانه‌های نوین ارتباطی ایجاد یک وب‌سایت خبری – تحلیلی با رویکرد رفع سریع، دقیق و جامع نیاز‌های رسانه‌ای مردم مشهد در مجموعه شهرآرا احساس می‌شد. برای پاسخ به این مطالبه هم‌زمان با آئین گرامیداشت سومین سالروز انتشار روزنامه شهرآرا در خرداد ۱۳۹۲، وب‌سایت شهرآرا آنلاین آغاز به کار کرد و بعد از ۵ سال در خرداد ۱۳۹۸ با تغییر در سیاست‌های کاری خود با عنوان و ماموریت جدید در قالب شهرآرانیوز به مسیر خود ادامه داد.

شهرآرانیوز به‌عنوان دریچه‌ای نوین برای مخاطبان شهر مشهد،  علاوه بر انتشار نسخه الکترونیک روزنامه، به‌طور ویژه اخبار و گزارش‌های شهری و کشوری را در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی  و اقتصادی را پوشش می‌دهد. شهرآرانیوز در کنار یک وب‌سایت جامع، برای اطلاع‌رسانی سریع‌تر و تعامل بیشتر با مخاطب از بازو‌های رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی نیز بهره می‌گیرد.

 

منشور حرفه‌ای  و اخلاقی شهرآرا

شهرآرانیوز تلاش می‌کند با نگاهی منصفانه و مستقل، نخست رویداد‌ها و چالش‌های دومین کلان‌شهر مذهبی جهان را بازتاب دهد و نیاز‌های رسانه‌ای شهروندان را در حوزه‌های مختلف به‌طور کامل پوشش دهد. اعضای تحریریه شهرآرانیوز همواره خود را ملزم به صداقت در انتشار محتوا و حفاظت از حقوق شهروندان می‌دانند و برای دستیابی به این مهم متعهد می‌شوند میثاق نامه اخلاق حرفه‌ای شهرآرا را به‌طور کامل اجرا کنند.   


دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات به شماره ۸۶۸۸۳

صاحب امتیاز:   شهرداری مشهد مقدس

مدیرمسئول: سید میثم موسوی مهر


راه های ارتباطی:

ارتباط از طریق پیام رسان ایتا و روبیکا  :09054658060     

 -------------------------------------------------

آدرس ایمیل :  info@shahraraNews.ir

-------------------------------------------------

شماره پیامک : ۳۰۰۰۷۲۸۹

-------------------------------------------------

نشانی : مشهد / خیابان کوهسنگی / نبش کوهسنگی 15 / برج باراد / طبقه دوم

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->