شهرآرانیوز

علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان سلامت و پزشکی

علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان

معضل ریزش مو چه در زنان و چه در مردان در صورتی که در حجم محدود و ناچیزی باشد، طبیعی است. این موضوع زمانی نگران‌کننده می‌شود که تعداد تار مو‌هایی که می‌ریزند افزایش یابند. این معضل در خانم‌ها شایع‌تر است و دلایل مختلفی دارد که نیاز به بررسی دارند.
گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با بیان اینکه سیگار‌های الکترونیک جزء موارد قاچاق به حساب می‌آیند، اظهار کرد: تقاضا‌هایی برای اجازه فعالیت در زمینه عرضه و رسمیت بخشیدن به این سیگار‌ها صورت گرفته، اما وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز برای تولید، فروش و عرضه این سیگار‌ها نمی‌رود.
بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید

بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید

زیتون به دلیل داشتن ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان دارای خواص بسیار است، آنتی اکسیدان‌هایی که آن را به یکی از دوست داران قلب تبدیل کرده و روغنی که در پیشگیری از برخی از انواع سرطان‌ها تاثیر فراوان دارد.
برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید

برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید

خستگی مفرط ناشی از بی خوابی هم مانند هر مشکل و درد دیگری درمانی دارد. یک سری مواد غذایی هستند که می‌توانند باعث کاهش احساس خستگی و افزایش توان بدنی شوند.
شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود

شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را تشریح کرد.
رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید

رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید

آیا تا به حال شده کودکتان با وحشت و ترس از خواب بپرد و متوجه شوید که کابوس دیده است؟ آیا علت کابوس دیدن وی را متوجه شده اید؟ در چنین مواقعی چه اقداماتی انجام داده اید؟ در ادامه به ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید، اشاره شده است.
رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد

رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد

به گفته یک متخصص روانشناسی، اعتقاد به برنده بودن سرانجامی ندارد و معمولاً مثل جنگ‌ها که برنده و بازنده دارد، خسارت آن در نهایت برای کسی است که بازنده را از میدان زندگی خود خارج می‌کند.
۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند

۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند

معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: رهبری تاکید کردند که رضایت کارگران رضایت نیمی از جامعه است و به همین دلیل هفته کارگر باید زبان جامعه کارگری باز شود و رهبر معظم انقلاب با سخنان امسال خود درباره کارگران زبان ما را باز کردند.
یادداشت بیشتر
چندرسانه ای جامعه بیشتر
پیشخوان شهرآرا
کیوسک
دیگر رسانه ها
سرخط خبرها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->