صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی کامرانی، نوید خواجه‌زاده و اصغر کاردوست از تیم ملی بسکتبال خط خوردند.

سعیده فتحی /شهرآرانیوز، کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایران نام ۳ بازیکن را از فهرست ۱۲ نفره تیم ملی مقابل سوریه خارج کرد و ۳ بازیکن دیگر جانشین آن‌ها شدند.
مهدی کامرانی، نوید خواجه‌زاده و اصغر کاردوست با تصمیم کادر فنی از فهرست دیدار امروز تیم ملی ایران برابر سوریه در پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در منطقه آسیا و اقیانوسیه خط خوردند. میثم میرزایی، محمد یوسف‌وند و متین آقاجانپور ۳ بازیکن جانشین در فهرست تیم ملی‌اند.‌ای کاش مهدی کامرانی و مصطفی هاشمی با هم صحبت کرده و به توافق می‌رسیدند تا بازیکن باتجربه کشورمان در این بازی که تماشاگران هم حضور دارند خداحافظی می‌کرد.
ما قبل‌تر هم نوشته بودیم که بازگشت کامرانی به تیم ملی اتفاق خوبی است و بهترین زمان است تا بعد از چند بازی در یک بازی رسمی و در مقابل تماشاگران از تیم ملی خداحافظی کند و امیدوار بودیم این اتفاق در بازی با سوریه رخ دهد، اما با حذف او حالا امکان پذیر نیست.
مهدی کامرانی برای بسکتبال ایران بازیکن ارزشمندی است و سال‌ها برای افتخار آفرینی در این تیم تلاش کرده و حالا هم باید خداحافظی در شأن و جایگاهش داشته باشد. بازی با سوریه بهترین فرصت بود و حیف که از دست رفت.
اما جالب آنجاست که شایعه شده کادر فنی از کامرانی خواسته تا به بقیه بگوید به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نمی‌رود، این در حالی است که کامرانی مصدوم نیست! اگر هاشمی از لحاظ فنی با کامرانی مشکل دارد و معتقد است نمی‌تواند به تیم کمک کند باید واقعیت را بگوید. اگر هم به فکر این است که برای کامرانی این خط خوردن بد شود که باز هم حرکت درستی نیست.
بهترین کار همین بود که اگر هاشمی می‌بیند کامرانی نمی‌تواند به او و تیم ملی کمک کند فضا را برای خداحافظی او فراهم می‌کرد و اجازه می‌داد کاپیتان بعد از بازی با سوریه در مقابل تماشاگران با خداحافظی باشکوه تیم ملی را ترک می‌کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.