صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازنشستگانی که هنوز عیدی آنها واریز نشده با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ۱۰روز بود که بازنشستگان هر روزه منتظر بودند تا عیدی امسال برایشان واریز شود. بالاخره عصر روز گذشته پیامک واریز عید بر روی تلفن بازنشستگان کشوری هم نشست.

بازنشستگان  کشوری نیز مانند سایر بازنشسته‌ها یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان عیدی دریافت کردند؛ این مبلغ همراه با حق فرزند و همسر به بالای ۲میلیون تومان می‌رسد؛ یعنی برای همسر ۴۰۰هزار تومان و برای هر فرزند نیز ۱۵۰هزار تومان عیدی واریز شد.

بازنشستگان چه قدر عیدی گرفتند؟

بازنشستگان  کشوری نیز مانند سایر بازنشسته‌ها یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان عیدی دریافت کردند؛ این مبلغ همراه با حق فرزند و همسر به بالای ۲میلیون تومان می‌رسد؛ یعنی برای همسر ۴۰۰هزار تومان و برای هر فرزند نیز ۱۵۰هزار تومان عیدی واریز شد؛ یعنی یک خانواده ۳نفره دو میلیون و ۱۵۰هزار تومان عیدی دریافت می‌کند.

اگر عیدی نگرفتید، چه کنید؟

بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

منبع: اقتصادآنلاین


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.