صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روسیه: مذاکرات هسته‌ای احیای برجام به انتها رسیده

  • کد خبر: ۱۰۰۹۷۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
امروز علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران بار دیگر با انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها امروز در وین دیدار کردند همجنین نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین نیز امروز اعلام کرد که مذاکرات هسته‌ای بر سر احیای برجام تقریبا به انتها رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین اعلام کرد که مذاکرات هسته‌ای بر سر احیای برجام تقریبا به انتها رسیده است.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: دیروز یازدهمین ماهگرد از آغاز مذاکرات وین محسوب می‌شود. این ماراتنی طولانی و فرساینده بود. حال تقریبا به پایان رسیده است.

علی باقری مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها امروز در وین دیدار کردند. مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها امروز در دیداری دوجانبه در هتل کوبورگ وین دیدار کردند.

علی باقری، نماینده ایران در مذاکرات، روز دوشنبه پس از چند روز تنفس و مشورت در تهران به وین بازگشت. مذاکرات وین به نقاط کلیدی و اساسی رسیده است که نیازمند اراده واقعی طرف مقابل برای حل و فصل آنهاست.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.