صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز همچنان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نواحی استان وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پور روز چهارشنبه افزود: بر همین اساس امروز همچنان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نواحی استان وجود دارد.

او با اشاره به این که انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب و با شدت و ضعف تا روز جمعه به کار خود ادامه دهد عنوان کرد: در این مدت وزش باد به خصوص فردا، در نوار شرقی، مناطق بادخیز و به ویژه نیمه جنوبی همراه  با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا نیز طی این مدت روند افزایشی دارد به طوری که امروز و در شهرستان مشهد شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دما هستیم و دمای هوا در گرمترین ساعات امروز در مشهد به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

رضایی پور با اشاره به بارش‌های شب گذشته در سطح استان خراسان رضوی افزود: بیشترین مقدار بارش باران با حدود ۹ میلیمتر از شهر درگز و بیشترین بارش برف با ارتفاع ۲ سانتیمتر برف در قوچان رخ داد.

وی ادامه داد: شهرستان قوچان با دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و تایباد با دمای هوای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار و فریمان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.