صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع ۱۱۱ هزار قوطی کنسرو به قیمت کارخانه

  • کد خبر: ۱۰۲۰۵
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
۲۷ آبان، ۳ روز بعد از گران شدن بنزین، جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد.
مسعودسلطانی| ۲۷ آبان، ۳ روز بعد از گران شدن بنزین، جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد، جلسه‌ای متفاوت که اکثریت حضار آن رؤسای اتحادیه‌های صنفی و تشکل‌های تولیدی استان بودند. در پایان جلسه، رئیس انجمن صنایع تبدیلی استان اعلام کرد که از ۲۸ آبان ماه کارخانجات صنایع تبدیلی استان که ۷۰ درصد تولید کنسرو کشور را در دست دارند محصولات خود را با ۱۰ درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

از وعده‌ای که علیرضا بوستانی در جلسه ستاد تنظیم بازار آن را به طور رسمی اعلام کرد ۹ روز گذشته است. از این رو، سراغ رئیس انجمن صنایع تبدیلی استان رفتیم تا عملکرد نُه روزه شان را در عرضه محصولات با ۱۰ درصد تخفیف بررسی کنیم. علیرضا بوستانی به شهرآرا گفت: در این مدت ۱۱۱ هزار قوطی انواع کنسروجات از جمله رب گوجه فرنگی در استان توزیع شده است. این فرایند تا پایان ماه آذر ادامه دارد. دست کم تخفیف ۱۰ درصد است و برخی از محصولات با تخفیف‌های بیشتر عرضه می‌شود. به عنوان مثال، اکنون هر قوطی رب گوجه فرنگی ۷۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به مباحثی که در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح کرده بود گفت: روز بعد از جلسه تنظیم بازار با مدیران کارخانجات صنایع تبدیلی جلسه گذاشتیم و همه از این طرح استقبال کردند به طوری که ۳۰ کارخانه پای کار آمدند. اکنون برای عرضه محصولات نیز از محل فروشگاه تعاونی کارخانجات صنایع تبدیلی واقع در ابتدای خیابان فرامرز عباسی استفاده می‌کنیم. رئیس انجمن صنایع تبدیلی با اشاره به اینکه قیمت برخی کالا‌ها از درب کارخانه تا به دست مشتری برسد ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد، گفت: تلاش ما بر این است که محصولات را مستقیم به دست مصرف کننده برسانیم. از این رو، هر شرکت تعاونی کارگری یا کارمندی و فروشگاه  زنجیره‌ای که تقاضای محصول کند، تأمین کالا خواهیم کرد. بوستانی افزود: از تمامی کارخانجات دعوت می‌کنیم در پویش ارزان فروشی همراه ما باشند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.