صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: دچار اشتباهات فردی شدیم و متاسفانه در برخی لحظات بازی نیز هماهنگی تیمی خود را از دست دادیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در دور رفت فینال مسابقات لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل مقاومت شهداب یزد متحمل شکست شد.
پیمان اکبری در خصوص شکست تیمش در نخستین بازی فینال، گفت: بازی سختی بود. این رقابت برای هر دو تیم بسیار مهم بود. با توجه به این‌که تیم‌های قدرتمند شهرداری ارومیه و سپاهان را با شکست بدرقه کردیم، شاید بازیکنانم با همان طرز تفکر در بازی مقابل شهداب یزد وارد زمین شدند. درصورتی که هر بازی شرایط خاص خود را دارد. تلاش‌مان را کردیم، ولی تلاشی که نیازمند این بازی بود را نداشتیم. دچار یکسری اشتباهات فردی شدیم. در برخی لحظات به هیچ‌وجه نباید دچار بهم‌ریختگی در داخل تیم می‌شدیم، ولی این اتفاق افتاد.
سرمربی پیکان تهران با اشاره به بازی برگشت دو تیم در مرحله فینال، افزود: بازی اول تمام شد و هنوز یک بازی دیگر داریم. انشااله در بازی دوم با تمام قدرت ظاهر می‌شویم و این‌طور نیست که دیگر هیچ شانسی نداشته باشیم. اگر جبران کردیم که نوش جان بچه‌ها، اگر هم جبران نشد فدای سر بازیکنانم. چون اصلا نمی‌خواهم در شرایط استرس بازی کنند و دوست دارم با همان توانمندی که تاکنون بازی کردند، در بازی دوم حاضر شوند و به جز این، هیچ انتظار دیگری از آن‌ها ندارم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.