صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: نتیجه کار گروهی چیزی جز پیروزی نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در دور رفت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل مقاومت شهداب یزد متحمل شکست شد.
مهدی مهدوی در تشریح بازی تیمش مقابل پیکان تهران، گفت: بازی پایاپای و نزدیکی بود. به‌خصوص در ست آخر بازی دو تیم بسیار بهم نزدیک بود. اما بازیکنان مقاومت شهداب یزد از دل و جان مایه گذاشتند. قبل از آغاز بازی، نود درصد کارشناسان بر این عقیده بودند که تیم پیکان در این دیدار به پیروزی خواهد رسید، ولی مطمئن باشید که قدرت شهداب خیلی بیش از این حرفاست و مسحتق قهرمانی هستیم.
بازیکن مقاومت شهداب یزد افزود: هنوز هیچ چیز تمام نشده و یزدی‌ها تنها نیمی از راه را رفته‌اند. امیدوارم در بازی دوم نیز مثل اول پرتلاش باشیم و متکی به یک نفر نباشیم تا بتوانیم تیم خوب پیکان را شکست دهیم.
مهدوی با اشاره به عملکرد بسیار خوب تیمش در سرویس، حمله و دفاع ادامه داد: این‌ها برنامه‌هایی بود که سرمربی تیم برایمان درنظر گرفته بود. روی آن کار کرده بودیم و خوشبختانه امروز توانستیم اجرای بسیار خوبی داشته باشیم. نتیجه کار گروهی چیزی جز پیروزی نیست و این را هم بگویم که تیم شهداب متکی به یک شخص نیست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.