صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیسی: پیام شهیدان به مسئولان بازکردن گره‌های زندگی مردم است

  • کد خبر: ۱۰۲۱۵۳
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
  • ۱
رئیس جمهور دیروز در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با جمعی از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده‌های صبور آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی در این دیدار، شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی توصیف و تصریح کرد: شهدا از نخستین کسانی بودند که مسیر ترسیم شده از سوی امام راحل برای جمهوری اسلامی را پیمودند و خون آنان همواره چراغ راه ما برای پیمودن این مسیر نورانی است.

پیام شهدا، سرلوحه دولت

رئیس جمهور در تبیین پیام امروز شهدا به مسئولان و مدیران افزود: پیام شهدا به خدمتگزاران کشور، خدمت خالصانه و باز کردن گره‌های زندگی مردم با اتکال به خدا و تکیه به داشته‌ها و توانمندی‌های کشور است و این توصیه اکنون سرلوحه دولت سیزدهم است. رئیسی افزود: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا تأکید به تبعیت از، ولی فقیه در مسیر دفاع از دین و انقلاب اسلامی است و امروز همچنان پیام شهدا در فضا طنین افکن است و گوش شنوا می‌خواهد.

وی با بیان اینکه شهدای ما ادامه دهندگان راه نورانی شهدای عاشورا هستند، گفت: عاشورا زنده ماند، چون انسان ساز و تحول آفرین است و گذر زمان یا عوامل دیگر نمی‌توانند یاد عاشورا را از اذهان پاک کنند. از همین رو یاد و راه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

رئیس جمهور افزود: پیام شهدا همواره در جهان طنین افکن است و اگر کسی گوش شنوا داشته باشد، پیام شهدا را می‌شنود که پیام آن ها، پیام بندگی خدا، دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی در مقابل دشمنان دین و انقلاب، خدمتگزاری خالصانه به مردم، زدودن همه زشتی‌ها و مفاسد از جامعه اسلامی، گسترش خیر و مهربانی و عطوفت با مردم است.

خانواده‌های شهدا از ستون‌های قدرت نظام هستند

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیش از هر زمانی در جهان می‌درخشد، بیان کرد: امروز همه شاهد هستند که جمهوری اسلامی با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد و یکی از ستون‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی همین خانواده‌های شهدا هستند که دلداده انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

رئیسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمنان و کسانی که خون بهترین جوانان این سرزمین را بر زمین ریختند، نتوانستند به اهدافشان برسند، افزود: هرکس امروز به عزت نظام اسلامی بنگرد و ذلت صدامیان و دشمنان انقلاب اسلامی را ببیند، به روشنی درخواهد یافت که بدخواهان این انقلاب و نظام نتوانسته اند به اهدافشان برسند. در حاشیه این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، با آیت ا... رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
قانون کسانی که شیمیایی شدند و بعلت شیمیایی از دنیا رفتندچرا بنیاد شهید این عزیزان که چند سال با درد می‌کشیدند را شهید حساب نمیکند و خانواده این عزیزان جز خانواده شهید حساب نمیشوند