صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در جلسه اسکان اضطراری زائران نوروزی گفت: هرچند میزبانی از مسافران در هر شهر طبق قانون متولی دارد، اما نمی‌توانیم نسبت به مردم بی‌تفاوت باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در جلسه اسکان اضطراری زائران نوروزی گفت: هرچند میزبانی از مسافران در هر شهر طبق قانون متولی دارد، اما نمی‌توانیم نسبت به مردم بی‌تفاوت باشیم. تمام امکانات شهرداری متعلق به مردم است و در زمان اضطرار باید در اختیار آنان قرار گیرد، در این زمینه هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و هیچ عذری در زمان بحران پذیرفته نیست.

شهردار مشهد درباره اسکان زانران هم توضیحاتی داد: تمام اماکن سرپوشیده باید در اختیار زائران قرار بگیرد و اگر مشکل رفع نشد تمام پارک‌ها را در اختیار قرار دهید، این‌گونه نباشد که مردم ما در کنار خیابان بمانند، زیرا ما مستأجر هستیم و این اماکن متعلق به مردم است. در عید نوروز اسکان مردم در اولویت باشد، بی‌سیم، اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اتوبوسرانی با ظرفیت کامل برای حمل‌ونقل را در اختیار قرارگاه قرار دهید.

ارجائی در پایان گفت: در صورت تکمیل شدن مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن اقامتی از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی، ساختمان‌های تجاری سطح شهر، پروژه‌های تکمیل شده، فرهنگسرا‌ها و اماکن ورزشی، در زمان اضطرار استفاده کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.