صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درکنار اسکوچیچ که عملکرد نقد برانگیزی مقابل تیم ملی کره جنوبی داشت، امیرعابدزاده، سردار آزمون و عارف غلامی نیز اشتباهات مهلکی را در میدان بازی با کره مرتکب شده و زمینه ساز شکستی تلخ شدند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نمایش ضعیف تیم ملی در بازی با کره جنوبی انتقاد اهالی فوتبال را به دنبال داشته و همین باخت بهانه‌ای شده برای منتقدان تا خواستار برکناری اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران شوند.

این درخواست‌ها در حالی مطرح می‌شود که بازیکنان تیم ملی نیز در این شکست نقش بسیاری داشتند و نتوانستند عملکرد مطلوبی را از خود به جا بگذارند.

در این میدان امیرعابدزاه یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ملی بود و با واکنشی نامناسب زمینه ساز گل اول کره جنوبی شد. این دروازه‌بان که شبیه گلی که از کره جنوبی دریافت کرده بود را در لیگ اسپانیا نیز دریافت کرده بود، حالا علامت سوال بزرگی را مقابل خود قرار داده و تردید‌ها نسبت به ادامه حضورش در قفس توری تیم ملی را به نقطه اوج رسانده است.  

در کنار امیرعابدزاده البته باید یادی هم کرد از سردار آزمون که در این میدان دو موقعیت را از دست داد. اما شاید نمایش آزمون به بدی آنچه عارف غلامی در این میدان خلق کرد نباشد.

مدافع تیم استقلال که بعد از خروج اجباری شجاع خلیل زاده فرصت بازی یافته بود، در گل دوم کره جنوبی مقصر اول بود. این مدافع با جای گیری‌های نامناسب و جا ماندن در تمام کورس‌ها دست کره‌ای‌ها را باز گذاشته تا در نیمه دوم بار‌ها به سمت دروازه تیم ملی کشورمان یورش ببرند. اینکه غلامی با این اندازه اشتباهات فردی و تاکتیکی چرا از سوی اسکوچیچ به تیم ملی فرا خوانده می‌شود نیز از آن دسته سوالاتی است که سرمربی تیم ملی باید به آن پاسخی روشن دهد.

به هرحال در کنار اسکوچیچ این سه بازیکن نیز نمایشی اسفبار ارائه کردند تا مشخص شود برخی کارشناسان با چه ظرفیت‌هایی انتظار صعود درجام جهانی را دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.