صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شاگردان کیارش‌ملکی به جمع چهار تیم برتر والیبال بوندسلیگا صعود کردند.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، در دومین بازی از مرحله پلی آف بوندس لیگا آلمان تیم والیبال فرانکفورت که کیارش ملکی را در کادر فنی خود دارد توانست سه بر یک از سد لونبورگ بگذرد و به نیمه نهایی صعود کند.
کیارش ملکی درباره این بازی می‌گوید:بازی خیلی سختی بود، در خانه حریف ۳-۱ آن‌ها را بردیم. تیم را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با اینکه بازی خیلی نزدیکی بود، ولی لحظات حساس و مهم بازی در دست ما بود. الان هم منتظر هستیم حریف مان در نیمه نهایی مشخص شود. هنوز مشخص نیست با برلین و یا با تیم دورن بازی خواهیم کرد.
او در ادامه می‌گوید: بعد از مصدومیت‌های تیم ما کسی فکر نمی‌کرد به نیمه‌نهایی برسیم، پاسور اول و قدرتی زن اصلی تیم مان مصدوم شدند و فصل را کلا از دست دادند. ولی ما در هر بازی با برنامه و منظم کار کردیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم. هدف اول مان رسیدن به چهار تیم بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.
ملکی می‌گوید: خیلی خوشحالم که در اولین سال حضورم جزو چهار تیم شدیم. یک دستاورد خیلی مهم و با ارزشی بود، برای رسیدن به این جایگاه شبانه روز تلاش کردم. امسال به اندازه ۵ سال تجربه کسب کردم، میدان‌های بزرگی مثل جام حذفی آلمان، لیگ اروپا و بودنسلیگا را دیدم. حضور در این سطح از مسابقات تجربه فوق‌العاده‌ای بود.
او در پایان می‌گوید:باشگاه درخواست تمدید قرارداد به من داده، اما دو پیشنهاد خیلی جدی دیگر دارم که تا ۱۰-۱۵ روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.