صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازی برگشت تیم‌های ملی مصر و سنگال در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، فردا شب در خانه سنگال برگزار خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال مصر با کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و محمد صلاح، ستاره لیورپول باید در چارچوب بازی برگشت مقابل سنگال در داکا به زمین برود.

این دیدار روز سه شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهدشد. دیدار رفت دو تیم در قاهره با گل به خودی مدافع سنگال به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

کی‌روش که در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با ایران به بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال دنیا راه یافته‌بود، پیش از این با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ و آفریقای جنوبی ۲۰۰۲ صعود به جام جهانی را تجربه کرده و امیدوار است برای پنجمین بار بتواند این بار با مصر در قطر حضور یابد.

در ترکیب تیم ملی سنگال ستاره‌هایی مثل مانه، کایوته، مندی، دیالو و ... حضور دارند. در این سو صلاح و ترزگه و الننی سرشناس‌ترین بازیکنان تیم ملی مصر هستند که در لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های لیورپول، استون ویلا و آرسنال عضویت دارند.

به جز این دو بازی رفت و برگشت، این دو تیم حدودا دو ماه قبل هم در چارچوب فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان در ضربات پنالتی سنگال قهرمان آفریقا شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.