صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پایانه مسافربری یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین است و بر همین اساس باید برنامه‌های ویژه و متنوعی در این مکان پیش‌بینی شود.

شهرآرانیوز - فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های خوب و جذابی برای مردم در پایانه‌های مسافربری مشهد تدارک دیده شده است، اظهار کرد: پایانه مسافربری یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین است و بر همین اساس باید برنامه‌های ویژه و متنوعی در این مکان پیش‌بینی شود و خوشبختانه امسال در همین راستا اقدامات خوبی مانند افتتاح ایوان سلام، زیباسازی سطح پایانه مسافربری، سفره هفت‌سین، نمایشگاه عکس و ... به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی گفت: ان شاالله بتوانیم در بخش فرهنگی برای پایانه‌های مسافربری اعتبار جداگانه‌ای در نظر بگیریم تا با این اعتبار شاهد افزایش برنامه‌های فرهنگی باشیم.

سلیمی با بیان اینکه اینجا شهر امام مهربانی‌هاست و همه باید با زائر امام رضا (ع) مهربان باشیم، تصریح کرد: خوشحالی زائرین بسیار اهمیت دارد، در پایانه‌های مسافربری می‌بینیم که زائرین با حال خوب در حال گرفتن عکس یادگاری و تماشای برنامه‌ها هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.