صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی در شورای اداری استان گفت: تامین زیرساخت‌های لازم با اولویت پروژه‌های ناتمام و‌ پروژه‌هایی که تاثیر اساسی در کارکرد بخش‌های مختلف استان دارد موضوع جدی در دستور کار ما است

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در شورای اداری استان گفت: چهار محور اساسی در استان مدنظر داریم که به صورت مستمر از ابتدای شروع خدمت به آن‌ها پرداخته شده است.

وی افزود: محور نخست حفظ جریان عادی زندگی مردم و تلاش برای جلوگیری از هرگونه التهاب در زندگی مردم است. روان‌سازی و تسهیل در خدمات دستگاه‌های دولتی و کارکرد آن‌ها از محورهای اساسی و در دستور کار بوده و هست که هر چقدر بتوانیم باید فرایندها را روان‌سازی کنیم. این مهم با جابه‌جای مسندها و مسئولیت‌ها و در برخی موارد با تغییر فرایندها امکان‌پذیر است.

استاندار خراسان رضوی گفت: محور چهارم اقتصاد استان است که دغدغه اول رئیس‌جمهور است. ما اقتصاد استان را بر دو‌ مولفه اصلی مزیت‌محوری و مساله‌محوری مدیریت می‌کنیم.

یعقوبعلی نظری افزود: تامین زیرساخت‌های لازم با اولویت پروژه‌های ناتمام و‌ پروژه‌هایی که تاثیر اساسی در کارکرد بخش‌های مختلف استان دارد موضوع جدی در دستور کار ما است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.