صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آماده باش اورژانس ۱۱۵ مشهد در ۷۵ نقطه شهری و جاده‌ای

  • کد خبر: ۱۰۳۴۸۸
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده باش اورژانس ۱۱۵ در روز طبیعت خبرداد.

شهرآرانیوز - علی یزدانی در گفت‌وگو با شهرآرانیور در خصوص امادگی اورژانس۱۱۵ در روز ۱۳ فروردین ماه، اظهار کرد: در این روز تمام پایگاه‌ها، نیروهای مرکز ارتباطات و فرمانده عملیات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۷۵ نقطه شهری و جاده‌ای در حالت آماده‌باش قرار دارد.

وی افزود: استقرار اورژانس براساس ارزیابی سالیان گذشته و پیشنهاداتی که توسط ارگان‌های مختلف به مرکز شده است، صورت گرفته است.این استقرارها مجموع استقرارهای شهری مشهد، جاده‌‌ای، طرقبه و شاندیز را شامل می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در استقرار فردا بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای اورژانس و مرکز ستاد فرماندهی عملیات در مشهد در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند. همچنین ظرفیت تلفن پاسخگو اورژانس ۱۱۵ نیز افزایش یافته است.

یزدانی اضافه کرد: همچنین اتاق بحران، مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی نیز برای فردا آماده هستند. حضور کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در مرکز کنترل ترافیک جهت پایش مسیرها و راه‌ها از طریق دوربین‌‌های مرکز کنترل، استقرار کارشناس اورژانس در اتاق بحران شهرداری مشهد به جهت تعامل بیشتر با نمایندگان دستگاه برای ارائه خدمت مناسب‌تر از دیگر خدمات اورژانس در روز ۱۳ فروردین ماه است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک اورژانس هوایی متعلق به اورژانس ۱۱۵ مشهد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز آماده خدمت‌رسانی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.