صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تعیین تکلیف مرز اختلافی شهرستان مشهد با طرقبه-شاندیز باید هرچه سریعتر توسط دولت رفع و رجوع شود چراکه ساخت‌‌وسازهای غیرمجازی در این محدوده انجام می‌شود و امکان ارائه خدمات نیز وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در گفتگویی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به مشهد، اظهارکرد: مشهدمقدس به برکت و اعتبار وجود مضع ملکوتی امام‌رضا (ع)، شهری بین‌المللی بوده و تقریبا هر ۳ سال یکبار، جمعیتی معادل کل کشور به شهرمان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیش از فراگیری کرونا هم مشهد مقدس سالانه میزبان ۴ میلیون زائر خارجی بود، گفت: مدیریت این حجم از جمعیت با بودجه‌های محلی قابل تعریف نیست و لذا در سطح ملی باید توجه ویژه‌ای به اداره مشهد، به‌عنوان هدف زیارت میلیون‌ها ایرانی و خارجی، شود.

ناصحی سفر اخیر هیات دولت به مشهد مقدس، در آغازین روز‌های سال جدید را فرصت ارزشمندی دانست و افزود: حضور وزرای مختلف در محل‌های از پیش تعیین شده و مصوبات قابل توجهی که در حال پیگیری است، نویدبخش اختصاص فرصت بسیار خوبی برای مدیریت شهری در اداره شهر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: تکمیل مترو، تعیین تکلیف مرز اختلافی بین شهرستان‌های مشهد و بینالود، حاشیه شهر، بازآفرینی، تامین زیرساخت‌های حوزه حمل‌ونقل عمومی و ... از جمله محور‌های مدنظر مدیریت شهری در این سفر بوده که امیدواریم با حمایت رئیس جمهور، بتوان در کوتاه مدت، خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

ناصحی درخصوص تعیین تکلیف محدوده و مرز اختلافی بین شهرستان مشهد و طرقبه-شاندیز، گفت: این موضوع باید هرچه سریعتر توسط دولت رفع و رجوع شود چراکه ساخت وساز‌های غیرمجازی در این محدوده انجام می‌شود و امکان ارائه خدمات نیز وجود ندارد.

وی افزود: در استانداری، تیم‌های کارشناسی درحال بررسی موضوع هستند و امیدواریم در سطح ملی تعیین تکلیف شود تا این تنفسگاه طبیعی در مسیر آرامش مردم بهره‌برداری شود و شاهد ارتقاء مدیریت باشیم.  

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.