صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم بسکتبال ذوب آهن با شکست کاله راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از برتری ۲ بر صفر مقابل کاله آمل و صعود به نیمه‌نهایی درباره بازی اول مقابل این حریف گفت:بازی سختی شد و نوسان داشتیم و همین باعث شد خیلی ریتم یکنواختی نداشتیم شروع پلی‌آف و بازی اول حساسیت بسیار بالایی دارد و از بازی‌های دیگر سخت‌تر است.  در زمان‌هایی از بازی در حمله و دفاع بهم ریختگی داشتیم و باعث شد در حمله خوب کار نکنیم و در دفاع گل‌هایی بخوریم که با پیش زمینه قبلی نباید نخوریم.
او درباره دیدار دوم هم مقابل این حریف گفت: در طول بازی بهم ریختگی داشتیم. جا‌هایی هم خوب عمل نکردیم، ولی از یک جایی به بعد بازیکنان واقعاً منسجم شدند و فکر می‌کنم جریان بازی را مدیریت کردند و با حفظ تمپوی بازی، موفق شدیم بازی را ببریم.
کوهیان درباره رسیدن به قهرمانی نیز گفت: فکر می‌کنم باید وارد مرحله اول پلی آف بشویم و ببینیم تیم‌ها در طول مسابقات چطور محک می‌خورند، آنوقت شاید بتوانیم واضح‌تر در این باره صحبت کنیم.
او درباره تیم کاله هم گفت: کاله تیم جنگنده و جوانی است استعداد‌های زیادی دارند. بازیکنان خارجی و کادرفنی خوبی دارند. سالهاست باهم کار می‌کنند و تیم ساده‌ای نبودند و مقابل ما هم خیلی خوب کار کردند.
کوهیان درباره دلیل نگرفتن بازیکن خارجی گفت: نگرفتن بازیکن خارجی تصمیمی بود که باشگاه گرفت. در طول لیگ بسیار سخت حرکت کردیم و بچه‌ها باید فشار مضاعفی را تحمل کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.