صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توزیع بیش از ۹ هزارتن کالا‌های اساسی در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۴۶۶۵
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از توزیع بیش از ۹۰۰۰ تن کالا‌های اساسی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج و کالا‌های ضروری ویژه ماه رمضان در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید خوش قامت در این خصوص اظهار کرد: تامین اقلام مورد نیاز مردم در نخستین بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از زمستان سال گذشته آغاز و هم اکنون ادامه دارد. با توجه به اینکه ماه رمضان بلافاصله پس از ایام نوروز آغاز شد، باید به گونه‌ای مدیریت صورت می‌گرفت که مشکلی در تامین کالا‌های اساسی با توجه به مراجعه و تقاضای مردم برای خرید مایحتاج عمومی در بازار ایجاد نشود.
وی افزود: جهاد کشاورزی وظیفه تأمین و توزیع کالا‌های اساسی را بر عهده دارد و در ماه رمضان با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده شهروندان گرامی مشهد هیچ محدودیت و کمبودی در خصوص تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار نخواهیم داشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: به همین منظور کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان شامل ۱۵۶۰ تن شکر خانوار، ۴۲۰۰ تن شکر صنف، ۱۰۴۵ تن برنج هندی، ۱۳۰۵ تن برنج تایلندی، ۴۱۷ تن برنج پاکستانی، ۵۳۴ تن مرغ منجمد، ۱۸۵ تن گوشت گوساله منجمد و ۲۲۰ تن گوشت گوسفندی منجمد باقیمانده سهمیه ایام نوروز در حال توزیع است.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، خوش قامت خاطرنشان کرد: در کنار عرضه مناسب کالا‌ها به بازار، موضوع نظارت نیز مورد توجه جهاد کشاورزی قرار گرفته است و ظرفیت گشت‌ها را افزایش داده‌ایم و تخلفات را برای کنترل قیمت‌ها و مقابله با گرانفروشی و احتکار رصد می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.