صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: چند روزی است که قیمت خودرو‌های داخلی و به تبع آن خودرو‌های خارجی در بازار این شهر رو به افزایش گذاشته و البته نسبت تغییر قیمت‌ها در انواع خودرو‌ها متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا حیدری افزود: علت این افزایش نخست نوسان قیمت دلار بود که طی دو هفته اخیر از ۲۴ هزار تومان تا ۲۸ هزار تومان افزایش یافت و تاثیر خود را در قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی نشان داد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر کارخانه‌های خودروسازی در داخل کشور نیز در عرضه به موقع خودرو و انجام تعهدات خود تعلل می‌کنند و همین امر بازاری که مستعد افزایش قیمتهاست را تحت تاثیر قرار داده و موجب افزایش نرخ خودرو‌های داخلی شده است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: این که هم اکنون چه طور قیمت خودرو‌های داخلی علیرغم این که پارسال دولت اعلام کرد که هیچ افزایش قیمتی در خودرو‌های داخلی نخواهیم داشت افزایش یافته مشخص نیست و به طور قطع بدون حساب و کتاب است همچنین قیمت خودرو‌های خارجی نیز در بازار مشهد بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است که این رشد قیمتی متاثر از بازار داخلی است.

حیدری افزود: با این اوصاف خرید و فروش خودرو در بازار مشهد رونق خود را حفظ کرده و بازار خودرو در این شهر نسبت به سال گذشته تقریبا از رکود خارج شده است.

وی اضافه کرد: با این حال افزایش قیمت خودرو به نفع هیچ کس نیست، زیرا سرمایه‌ها کوچک می‌شود و قدرت خرید مردم پایین می‌آید و بهتر است خودروسازان به عرضه قطره چکانی خودرو‌ها پایان دهند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.