صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم والیبال زنان اعزامی به ایتالیا معتقد است پیش از فینال، زمان را هدر داده اند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، والیبال زنان ایران بعد از مدال برنز ۱۹۶۶ آسیا، حدود نیم قرن همچنان در حسرت تکرار این عنوان تاریخی است. هرچند در اوایل دهه ۹۰ تیم دختران ایران به مقام سوم دانش آموزان آسیا دست پیدا کرده بودند، اما نایب قهرمانی تورنمنت کورناکیای ایتالیا موجی از امیدواری در اردوی والیبال بانوان به وجود آورده است تا جایی که دکتر سجادی، وزیر ورزش با اعلام شادباش از این مقام اظهارنظر رضایت کرده است.
میترا شعبانیان، مربی باتجربه‌ای که پاسور تیم ملی بوده و سال‌ها تیمداری کرده است، به عنوان سرمربی تیم اعزامی گفت: در بیشتر روز‌ها دو مسابقه انجام می‌دادیم و شرایط پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. ما در مسابقه فینال در شرایطی به تیم ایتالیایی باختیم که در دور مقدماتی آن را شکست داده بودیم. اما در روز فینال به دلیل اینکه هواپیمای اماراتی که حامل بازیکنان ما برای بازگشت بود، درخواست تست کرونا کرد و ما ناچار شدیم با اتوبوس به فرودگاه برویم و دو ساعتی را برای دادن تست و برگشتن مسیر صرف کنیم و در مراجعت به کورناکیا وقت کافی برای صرف نهار نیز نداشته باشیم. با این همه از عملکرد تک تک بازیکنان و کادرفنی رضایت دارم و با نگاهی بسیار امیدوارانه به نسل جدید والیبال می‌پردازم.
شعبانیان درباره انتخاب دو بازیکن ایرانی در تیم رویایی نیز گفت: همه بچه‌های تیم خوب بودند، اما درسا فلاح پاسور ساروی و نگار هاشمی لیبروی آملی این شانس را داشتند که در تیم یاد شده انتخاب شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.