صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و پدر شهید محمود آبسالان گفت: شهادت فرزندم ما را در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب استوارتر می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار پرویز آبسالان در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمود آبسالان در زاهدان اظهار داشت: فرزندم آرزوی شهادت داشت و در نهایت مزد تلاش‌های خود را گرفت و در بهترین زمان یعنی شب قدر و سالروز شهادت امام علی (ع) به شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهادت فرزندم ما را در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب و مقابله با اشرار و معاندین استوارتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای پایداری این نظام و انقلاب تاکنون جوانان زیادی جان خود را تقدیم کرده‌اند و در واقع همین خون‌ها ضامن بقای انقلاب است و مایه افتخار است که فرزند من نیز با لباس سبز پاسداری در همین مسیر گام برداشت و شهادت رسید.

محمود آبسالان محافظ فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی و فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بامداد امروز بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی فرمانده تیپ در ایست بازرسی تامین اجتماعی زاهدان به شهادت رسید.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
گویا مرحوم آبسالان اشتباهآ از سوی نیروی خودی فوت کرده لذا در اینصورت شهید محسوب نمیشود مگر اینکه اعمال نفوذی صورت پذیرد و جریان اصلآ تروریستی نبوده کاش مسولین با مردم روراست می‌بودند و واقعیت را به مردم میگفتند