صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جدایی ناگهانی سرجان از آویژه صنعت مشهد!

  • کد خبر: ۱۰۶۰۶۶
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
سرمربی صربستانی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی صربستانی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد با وجود تمدید قرارداد با این باشگاه پیش از پایان رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر با ارسال نامه‌ای به باشگاه خواستار فسخ قراردادش شد که با موافقت مدیران این باشگاه همراه شد.

سرجان ایوانوویچ که توانست فصل گذشته با ساختن تیمی یکدست و منسجم حریفان بزرگی را در لیگ‌برتر بسکتبال ایران غافل‌گیر کند، از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف داده است. سرمربی صربستانی در یکی‌دو فصل حضورش در مشهد و نشستن روی نیمکت تیم آویژه علاوه بر اینکه محبوب دل هواداران مشهدی شد، توانست نماینده مشهد را به ثبات خوبی در لیگ‌برتر برساند و این تیم را به حریفی دندان‌گیر برای غول‌های بسکتبال ایران تبدیل کند.

با این همه حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده‌ای برای سرجان ایوانوویچ مطرح است و شاید همین عاملی بوده است تا سرمربی صربستانی فیلش یاد هندوستان کند. پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی جوانان ایران و پیشنهاد سرمربیگری باشگاه بزرگ مهرام تنها بخشی از شایعاتی است که درباره آینده کاری این سرمربی صربستانی در لیگ‌برتر بسکتبال به گوش می‌رسد.

البته هیچ منبع رسمی این پیشنهاد‌ها را تأیید نکرده، اما عملکرد خیره‌کننده او با تیم معمولی و بازیکنان متوسط آویژه در لیگ‌برتر بسکتبال مؤید این مطلب است که هیچ بعید نیست این پیشنهاد‌ها به‌زودی رنگ واقعیت بگیرد. از طرفی خود ایوانوویچ مشغله‌های خانوادگی را دلیل برنگشتنش به مشهد بیان کرده و گفته است ترجیح می‌دهد فعلا در صربستان و در کنار خانواده‌اش باشد. با این اوصاف، باشگاه آویژه صنعت پارسا فعلا خبر جدایی این سرمربی صربستانی را تأیید کرده، اما هنوز درباره جانشین احتمالی او سخنی به میان نیامده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.