صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیر سرتیپ رضا آذریان در نشست صمیمی شهردار مشهد با فرماندهان و امیران ارتش مستقر در مشهد با بیان اینکه ما کاری را که باید انجام می‌دادیم، به سرانجام رساندیم، اظهار کرد: دیروز کمیسیون ماده ۵ استانداری برگزار شد و همه دوستان و ذی نفعان حضور داشتند. این افتخاری بود که اینک نصیب بنده و شهردار مشهد در این دوره از نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش نیز دیشب در جمع امیران ارتش و مدیران شهری به موضوع مصوبه کمیسیون ماده ۵ اشاره کرد و گفت که ما با آغوش باز این کار را انجام دادیم.
امیر سرتیپ رضا آذریان دیشب در نشست صمیمی شهردار مشهد با فرماندهان و امیران ارتش مستقر در مشهد با بیان اینکه ما کاری را که باید انجام می‌دادیم، به سرانجام رساندیم، اظهار کرد: دیروز کمیسیون ماده ۵ استانداری برگزار شد و همه دوستان و ذی نفعان حضور داشتند. این افتخاری بود که اینک نصیب بنده و شهردار مشهد در این دوره از نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با تأکید بر اینکه در این زمینه هیچ حقی نه در جیب من و نه در جیب شهردار مشهد می‌رود، تصریح کرد: همه سود این موضوع برای زائران و مجاوران بارگاه رضوی است. این موضوع دستوری از قبل بوده که امروز اجرایی شده است و در کمیسیون ماده ۵ هم با آغوش باز آن را پذیرفتیم. زیرا وقتی تدبیر بر این است که باید این اتفاق رخ دهد، باید انجام شود تا نگویند ارتش این کار را انجام نداد. وی افزود: از شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار این شهر و همه کسانی که برای حل این موضوع کمک کردند، تشکر می‌کنم.

بخشی از پادگان جابه جا شده است

آذریان همچنین در جمع خبرنگاران گفت: قسمتی از لشکر ۷۷ در اخیرجابه جا شده بود و جلسه گذشته کمیسیون ماده ۵ استانداری درباره تعیین زمین ها، معابر و فضای سبز بود و این مصوبه پس از تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی برای انجام اقدامات بعدی به شهرداری سپرده می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش با بیان اینکه این اتفاق، اتفاقی مبارک برای زائران و مجاوران بارگاه رضوی است، ادامه داد: لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) ۵ هزارو ۳۶۷ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و همه این شهیدان از میدان «مشق» به جبهه‌ها رفته اند و باید شهرداری روی این میدان به زیبایی کار کند.

۲۴ هکتار خیابان جدید برای شهر

شهردار منطقه ۸ مشهد نیز با بیان اینکه در موضوع انتقال پادگان ارتش، در سه ماه گذشته نشست‌های گوناگونی برگزار شد، تصریح کرد: با اصلاحاتی که از شورای عالی معماری و شهرسازی در موضوع زمین‌های آبشار ۲ پادگان ارتش داشتیم و با بررسی‌های انجام شده و همدلی و همراهی دستگاه‌های مربوط در موضوع دو پلاک آبشار ۲ و پادگان ارتش به تفاهم رسیدیم و پس از تفاهم، نقشه‌ها به کمیسیون ماده ۵ ارسال شد.

حسین عبدا...  زاده ادامه داد: در جلسه کمیسیون ماده ۵، شهرداری با دو مالک این زمین‌ها یعنی ارتش و آستان قدس نشستی برگزار کرد و موضوع به صورت فنی بررسی شد و این طرح با اصلاحات کوچک در کمیسیون، به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسید و در این راستا پیگیریم تا این طرح هرچه سریع‌تر در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور نیز بررسی شود و به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه مساحت پادگان ۱۸۷ هکتار است، گفت: براساس مصوبه دیروز کمیسیون ماده ۵، تقریبا ۵۰ هکتار از فضای پادگان به فضای سبز تبدیل خواهد شد و سه خیابان عرضی به رفع گره‌های ترافیکی و رفت و آمد پیاده و سواره کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.