صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رایتل به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته اینترنت با تخفیف به مشترکان خود می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مشترکین رایتل در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به مناسبت عید سعید فطر می‌توانند بسته اینترنت ۷ گیگابایت ۷ روزه را به قیمت ۱۴ هزار تومان تهیه کنند. البته با محاسبه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی این بسته اینترنت رایتل برای عید فطر، ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان است.

خرید و فعالسازی بسته ویژه عید فطر رایتل از ۲ طریق امکان پذیر است. روش اول شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۵* با شماره رایتلی است. پس از شماره‌گیری این کد، بایستی بسته مورد نظر را انتخاب کنید.



سپس می‌توانید از دو روش «پرداخت بانکی» یا «پرداخت از اعتبار» جهت خرید و فعالسازی بسته اقدام کنید. در صورتی که از مشترکین اعتباری رایتل بوده و موجودی اعتبارتان کم‌تر از ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است بایستی از گزینه یک استفاده کنید.

همچنین این بسته را می‌توانید از طریق اپلیکیشن «رایتل من» خریداری و فعال کنید. با نصب این اپ یا استفاده از نسخه وب آن، بایستی شماره تلفن را ثبت و وارد رایتل من شوید و به منو «خرید بسته» مراجعه کنید.


سپس گزینه «ویژه عید فطر» را انتخاب کنید.

با کلیک روی بسته موجود، مشخصات آن به شما نمایش داده می‌شود. مبلغ بسته ۱۴ هزار تومان بوده که با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در نهایت بایستی برای آن مبلغ ۱۵ هزار و ۲۶۰ تومان بپردازید.

در صورت تمایل با کلیک روی گزینه پرداخت، به درگاه بانکی منتقل شده و می‌توانید بسته را خریداری کنید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
ورشکست نکنین گداها